Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صداوسیما  برای ساخت این مجتمع آموزشی به وسعت 8 هزار متر مربع و زیربنای 5 هزار متر مربع، طی 18 ماه بیش از 5 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار  هزینه شده است.
 این مجتمع آموزشی  24 کلاس درس و ظرفیت هزار و 400 دانش آموز را دارد و به سالن ورزشی،کتابخانه،آزمایشگاه و کارگاه آموزشی  مجهز است
 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت طی 5سال اخیر  هزار و 736 کلاس مدرسه با کمک خیران در استان کرمان ساخته شده و  400 کلاس در قالب 80 طرح  هم با کمک خیران در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسکندری با اشاره به تخریبی بودن  34 درصد از فضاهای آموزشی استان  افزود  برای ساخت و تجهیز آنها به کمک خیران نیاز است.

 

دانلود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مجتمع افتتاح دخترانه کرمان خیر ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این پروژه با زیربنای هزار و  ۸۹۶ متر مربع و با اعتبار ۲۲۴ هزار و ۶۱۸ میلیون ریال به بهره برداری رسید
ساختمان آموزشی،  اتاق مدیریت ،  اتاق ناجیان ، سالن انتظار ، رختکن ، انبار ، اتاق کمک‌های اولیه ، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان و کودکان ، سرویس بهداشتی ، سونای خشک و بخار ، موتورخانه  ، اتاق برق ، آبدارخانه ، بوفه و اتاق هواساز از امکانات این استخر است.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح کلاس‌های درس تخصصی تربیت بدنی سرخه
  • افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان
  • سرانه وخیم آموزش و پرورش اردبیل جبران شود
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • ساخت مجتمع اداری کوهسرخ ۴۵ درصد پیش رفته است
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور