Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از المسیره، منابع یمنی اعلام کردند که در حملات ددمنشانه جنگنده‌های ائتلاف سعودی-آمریکایی به مناطق مسکونی در استان حجه یمن چهار غیرنظامی شهید و یک غیرنظامی دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش؛ جنگنده‌های ائتلاف سعودی-آمریکایی، خودروی یکی از شهروندان که در حال عبور از جاده‌ای در منطقه بنی حسن در بخش عبس در استان حجه بود را هدف قرار دادند که بر اثر آن چهار غیرنظامی شهید و یک نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنایت ساعاتی پس از حمله ددمنشانه ائتلاف تحت سرکردگی سعودی‌ها به خیابان زاید در بخش الحالی در استان الحدیده در غرب یمن بود که به شهادت یک نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر منجر شد، رخ داد.

این جنایات در ادامه جنایت‌های ائتلاف سعودی-امریکایی ضد غیرنظامیان در استان الحدیده و دیگر استان‌های یمن از قریب چهار سال قبل در میان سکوت جامعه بین المللی و سازمان‌های بشردوستانه است که اقدامی برای توقف جنایات روزانه ضد یمنی‌ها به عمل نیاورده اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: حمله هوایی جنگنده های سعودی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران اعلام کرد که محمد نوار العتیبی، سرکنسول جدید این کشور در شهر مشهد مقدس خواهد بود و به محض اتمام اقدامات لازم، مأموریتش احتمالا در دو هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 846669 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه مشهد

دیگر خبرها

  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • زنان یمنی از ترس، استاد این کار شدند!