Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مراسم قرعه­‌کشی جوایز چهارمین جشنواره حساب­‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده، در روز یک‌شنبه به تاریخ 22 مهرماه سال جاری، در ساختمان مرکزی بانک آینده، با حضور اعضای هیأت نظارت بر قرعه‌کشی بانک­‌ها (نمایندگان دادستانی کل کشور و بانک مرکزی ج.ا.ایران)، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران و برخی رؤسای شعب برگزار و برندگان خوش­ شانس این دوره از قرعه‌کشی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چـهارمین دوره از قرعه­‌کشی حسـاب­‌های قرض­‌الحـسنه پس‌انداز بانـک آینده، به پاس قـدردانی از نیت خیرخواهانه سـپرده­‌گذاران قرض­‌الحسنه، 20 کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش 1 میلیارد ریال، 150 خودروی سواری پژو پارس سال، 200 کمک هزینه خرید صنایع‌دستی، 5 میلیون ریالی و تعداد 20.019 جایزه نقدی 900 هزار ریالی برای سپرده­‌گذاران در نظر گرفته شده بود که با مشخص شدن اسامی برندگان در این مراسم، این جوایز به زودی به آنها اهدا خواهد ­شود.

اسامی اعلام شده، شامل برندگان قطعی جوایز کمک‌هزینه خرید مسکن، خودروی سواری پژو پارس، کمک هزینه خرید صنایع‌دستی و جایزه نقدی هستند.

طرح افتتاح حساب­‌های قرض‌الحسنه پس­‌انداز بانک آینده از اول مهرماه سال 1396 تا پایان شهریورماه سال 1397 ادامه داشت که مورد استقبال چشم­گیر هم­وطنان خیراندیش و ارجمند قرار گرفت.

شـایان ذکر است؛ دارندگان حسـاب­‌های قرض­‌الحـسنه پس‌انداز موجود، در صورت حـفظ و افزایـش موجـودی خود، در قرعـه­ کشی سال 1398 نیز، شرکت داده می­‌شوند.

مشتریان گرامی، برای اطلاع از اسامی برندگان، می­‌توانند به تارگاه رسمی بانک آینده، به نشانی www.ba24.ir و شعب این بانک مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا که در ابتدای فصل و به صورت قرضی و به مدت یک فصل از بایرلورکوزن راهی رم شده بود، در پایان فصل باید این باشگاه را ترک کند.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» در این باره نوشت: مهاجم ایرانی دوست دارد در تیم بماند و کادر فنی رم هم از عملکرد او رضایت دارند. سران باشگاه بایرلورکوزن برای انتقال دائمی آزمون به رم خواستار دریافت ۵/‌۱۲‬ میلیون یورو شده‌اند که با مخالفت مدیران رم همراه شده زیرا آنها معتقد هستند که برای یک بازیکن ذخیره و بالای ۳۰ سال نباید چنین رقمی را هزینه کنند.

مدیران باشگاه رم در همین خصوص به سران بایرلورکوزن گفته‌اند که حاضرند حداکثر ۷ میلیون یورو برای آزمون هزینه کنند تا قرارداد او با این باشگاه دائمی شود.

لازم به ذکر است که کادر فنی بایرلورکوزن خواستار حضور آزمون در این تیم نیست و باید دید سرنوشت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان فصل چه خواهد شد.

کد خبر 6097085

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد