Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:22:16 GMT

عالیشاه بازی با السد قطر را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۱۱۰۰

عالیشاه بازی با السد قطر را از دست داد

هافبک پرسپولیس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در جدال با السد قطر در مرحله نیمه نهایی نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه که در دیدار مقابل السد در دوحه با مصدومیت مواجه شده بود، قادر به همراهی این تیم در بازی برگشت و در استادیوم آزادی نخواهد بود.


هافبک سرخپوشان که در جدال با السد در دوحه در اواسط نیمه دوم از زمین خارج شده بود، طی روزهای اخیر با تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی به دنبال این بود تا شرایط خود را برای بازگشت به تمرین این تیم مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تمرینات اخیر نیز در جمع دیگر بازیکنان و در تمرینات گروهی حضور یافته بود اما در بررسی‌های نهایی نتوانست نظر کادرپزشکی را جلب کند و در نهایت از لیست این بازی خط خورد.


برانکو ایوانکوویچ برای اردوی دیدار مقابل السد قطر نام بازیکنان زیر را در لیست خود قرار داده است:


سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، احمد نورالهی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، گادوین منشا، علی علیپور، بشار رسن، آدام همتی، حمیدرضا طاهرخانی، احسان علوان‌زاده، محسن ربیع‌خواه، سعید حسین‌پور، احسان حسینی و محمد امین اسدی


دیدار دو تیم پرسپولیس و السد قطر روز سه شنبه و از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.

لیگ قهرمانان آسیا امید عالیشاه پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا امید عالیشاه پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 6087955

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو