Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، از ۱۵ برنامه شاخص انتخاب شده از این شبکه رادیویی دو برنامه «صبح جمعه با شما» و «راه شب» پر شنونده‌ترین برنامه‌های رادیو ایران انتخاب شدند.

برنامه «صبح جمعه با شما» با ۶۱ و ۸ دهم درصد شنونده و «راه شب» با ۸۸ و ۴ دهم درصد رضایت مخاطبان پر شنونده‌ترین برنامه رادیو ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساجد قدوسیان سردبیر و تهیه کننده برنامه «صبح جمعه با شما» گفت: از قدیم گفته اند شاید محبوب شدن خیلی سخت نباشد، ولی بدون شک محبوب ماندن خیلی دشوار است و من بسیار خرسندم و قدردان مردم خوب و صمیمی ایران هستم که همواره برنامه خودشان را حمایت می‌کنند.

وی افزود: محبوبیت صبح جمعه با شما از نظر من مدیون دو مسأله است. اول صداقتی که ما در تولید برنامه با مخاطبان خود داریم و همواره سعی کردیم صدای مردم باشیم و مسائل و مشکلات آن‌ها را با زبان شیرین طنز به گوش مسؤولان برسانیم و دوم تلاش و همت هنرمندان این برنامه که از دیرباز تاکنون همراه مان بوده اند.

قدوسیان گفت: این برنامه چند بار تغییر نام داده، اما پرچم برنامه میان مردم با همان برند «صبح جمعه با شما» در اهتزاز بوده است.

برنامه «صبح جمعه با شما» بعد از ماه صفر طبق روال قبل ساعت ۹ از رادیو ایران پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: برنامه رادیو ایران راه شب نظرسنجی پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،   تبیین مسائل اقتصادی کشور موضوع این برنامه است.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه به مدت ۷۰ دقیقه پخش می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد