Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به منظور افزایش سطح تعاملات و هم افزایی میان مجموعه مدیریت شهری و دستگاه قضایی استان، دکتر صفری شهردار و اعضای شورای شهرقزوین با دادستان جدید قزوین  دیدار کردند.

محمد قاسمی دادستان قزوین نیز در این دیدار از فرصت به دست آمده به عنوان بهترین فرصت برای خدمت به شهروندان یاد کرد و ادامه داد: میزها و پست ها ماندگار نیست آن چه اهمیت دارد این است که باید در پیشگاه الهی کارنامه‌ای قابل قبول از خود بر جای بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فضای همدلی و مشارکت در استان وجود دارد؛ از همین رو باید از آن برای گره گشایی از کار شهروندان استفاده کرد.

دادستان قزوین با بیان این مطلب که خدمت اولویت اول ما است تأکید کرد: باید مسیر خدمت را به گونه ای برگزید که رضایت اکثر شهروندان جلب شود به ویژه شهرداری که پروژه هایی که تعریف می کند بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد.

قاسمی با تأکید بر لزوم ایجاد شرایط برابر برای تمام شهروندان عنوان کرد: باید انجام کارهای ماندگار از اولویت های مدیران باشد، چه بسیار مدیرانی که کارهای ماندگار و اثرگذاری انجام داده اند و با گذشت زمان مردم همچنان از آن ها به نیکی یاد می کنند.

دادستان قزوین در پایان سخنانش با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان به ویژه از سوی شهرداری، یادآور شد: مردم باید در جریان همه امور مربوط به شهر قرار بگیرند؛ زیرا بی اطلاعی اثرات مخرب فراوانی در بر دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعضای شورای دستگاه قضایی شهرداری قزوین برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان