Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خدابخش روز یکشنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه سن اعتیاد کاهش یافته و در بین زنان نیز در حال افزایش است، ادامه داد: برای پیشگیری از اعتیاد باید دلایل اجتماعی، روانی و اقتصادی آن مورد توجه قرار گرفته و کار کارشناسی و علمی در این خصوص انجام شود.
خدابخش گفت: چرایی معتاد شدن افراد یک سووال اساسی است و اگر می توانستیم به این سووال براساس پژوهش و تحقیق های علمی و عملی پاسخ درست پیدا کنیم اکنون این آسیب کاهش می یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در بین اقشار مختلف جامعه، گرفتار در بند اعتیاد وجود دارد و اعتیاد مختص طبقه و قشر خاصی از جامعه نیست و ضروری است به درستی دلایل آن ریشه یابی شده و راه حل ارائه شود.
6120/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی پیشگیری از اعتیاد ترک اعتیاد جامعه کارشناسی مبارزه با مواد مخدر راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟

پس از بروز برخی اتفاقات در حاشیه دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال گمانه‌زنی می‌شود که شاید استقلال نتواند از حضور طرفداران خانم خود در استادیوم آزادی بهره‌مند شود.

به گزارش خبرورزشی، حضور یک جیمی جامپ در دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال در اواخر بازی این دو تیم و رفتن یک دختر خانم به سمت دروازه‌بان تیم استقلال موجب شد تا حساسیت‌هایی در این ارتباط درباره حضور بانوان در ورزشگاه به وجود بیاید.

در همین باره با برخی افراد مسئول در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال صحبت کردیم که مشخص شد این وضعیت فعلا درباره استادیوم آزادی مشکلی ایجاد نمی‌کند بلکه اگر قرار بر تصمیمات تازه باشد موضوع در ارتباط با ورزشگاه‌هایی اتخاذ خواهد شد که خانم‌ها و آقایان همزمان در یک طبقه قرار می‌گیرند.

در همین باره خبردار شدیم با توجه به در پیش بودن مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر و با توجه به در نظر گرفتن میزبانی تیم‌ها این موضوع در جلسه شورای تامین دیدارهای هفته پیش رو بیشتر مورد بحث قرار می‌گیرد تا عوامل ناظر بر استادیوم‌ها دقت عمل بیشتری برای عدم حضور جیمی جامپ‌ها اعم از خانم یا آقا در زمین چمن داشته باشند.

اما نکته حساس و حائز اهمیت درباره بازی خانگی این هفته استقلال مقابل شمس آذر قزوین در ورزشگاه آزادی است. شاگردان جواد نکونام آخرِ همین هفته باید در استادیوم آزادی میزبان تیم شمس آذر قزوین باشند که معمولا بانوان هم در همه مسابقات گذشته برای تشویق تیم آبی‌پوش تهرانی به آزادی رفته‌اند.

در این باره از یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال سوال کردیم که آیا مشکلی برای حضور بانوان در حاشیه دیدار پیش روی استقلال به وجود خواهد آمد یا نه، که این فرد گفت: با توجه به شرایط ورزشگاه آزادی و این‌که خانم‌ها در طبقه دوم مستقر می‌شوند از این بابت مشکلی نخواهیم داشت. ما در تلاش بودیم تا شرایطی ایجاد کنیم که خانم‌ها از طبقه دوم به طبقه اول تغییر مکان بدهند و این موضوع طی هفته‌های آتی یا حتی مسابقات فصل آینده لیگ برتر اجرایی شود اما با توجه به اقدام دور از انتظار هواداری که در اراک وارد ورزشگاه شد این موضوع بار دیگر باید مورد بررسی قرار بگیرد. اما برای برگزاری بازی استقلال تا این لحظه هیچ ممنوعیت یا محدودیتی درباره حضور بانوان ابلاغ یا اعلام نشده است.

یادآور می‌شود دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین روز جمعه هفته جاری سی‌و یکم فروردین ماه و از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: «جیمی جامپ»‌های انتخاباتی تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)

دیگر خبرها

  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • به این دلایل هسته‌های خرما را دور نریزید
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • تعطیل شدن یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان رشت
  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز
  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • تدوین راهنمای درمان و کاهش آسیب اختلالات مصرف مواد افیونی
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوانتومی راه‌اندازی می‌شود