Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- بیش از 100 تن از ساکنان و متقاضیان مسکن مهر پردیس امروز(یکشنبه) در مقابل شرکت عمران شهرهای جدید در تهران تجمع کردند؛ دلیل اعتراض و انتقاد آنها «فقدان سیستم گرمایشی در این واحدها» با توجه به آغاز فصل سرماست.

مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید در این رابطه به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: قیمت سیستم گرمایش (پکیج) به بیش از سه برابر افزایش یافته و این سبب شده پیمانکاران در تهیه و نصب آن در واحدهای مسکن مهر کشور با مشکلات بزرگی مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«محمد نظری» افزود: معترضان نسبت به نصب نشدن این دستگاه در واحدهای تحویلی در مسکن مهر پردیس و تاخیر در تحویل واحدهای خود اعتراض داشتند.
«از نمایندگان آنها برای گفت وگو دعوت شد اما با وجود درخواست های مکرر، آنها حاضر نشدند با معاونان شرکت عمران شهرهای جدید مذاکره کنند.»
وی گفت: در این تجمع از معترضان خواستیم 10 نفر را به عنوان نماینده خود انتخاب تا حضوری با «حبیب اله طاهرخانی» مدیرعامل شرکت شهرهای جدید مشکلات خود را بیان کنند، اما موافقت نکردند و پس از مدتی رفتند.
نظری اظهارداشت: مدیران شرکت به دنبال حل مشکلات متقاضیان مسکن مهر در شهرهای جدید به ویژه در شهر جدید پردیس هستند اما در ماه های اخیر افزایش قیمت برخی از تجهیزات برای تکمیل این واحدها، مشکلاتی را برای پیمانکاران به وجود آورده است.
22 مردادماه امسال بود که سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تا پایان شهریورماه 97 بیش از پنج هزار واحد مسکن مهر در این شهر افتتاح می شود تا مجموع واحدهای تحویلی به حدود 30 هزار واحد افزایش یابد.
به گفته وی، پیش از این، بیش از 25 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس افتتاح شده است.
مجموع واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پردیس حدود 81 هزار واحد اعلام شده که 41 هزار واحد آن در مرحله نازک کاری بوده و 30 هزار واحد آن تحویل متقاضیان می شود؛ ضمن آنکه 10 هزار واحد باقی مانده نیز در دست ساخت است.
به گفته غفوری، اتمام پروژه مسکن مهر در این شهر نیازمند پنج هزار میلیارد تومان اعتبار است تا پرونده آن در سال 98 بسته شود.
شرکت عمران شهر جدید پردیس، از بانک مسکن خواسته است یک هزار میلیارد تومان تسهیلات اختصاص دهد تا بتواند پس از انجام پروژه های رو بنایی و زیر بنایی خود، آن را در مدت 2 سال بازپرداخت کند.
اقتصام**1108 ** 2023
7247

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مسكن مهر پرديس تجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه به هیچ عنوان امتیازهای اراضی نهضت ملی مسکن و یا طرح جوانی جمعیت قابل انتقال و یا فروش نیست و متقاضیان در این طرح ها به پیامک و یا تماس های که با آنها گرفته می شوند توجه کنند گفت: امتیاز اراضی طرح جوانی جمعیت هم مانند نهضت ملی مسکن قابل خرید وفروش و یاانتقال به افراد دیگر نیست.

وی بیان کرد: در طی چند وقت اخیر شاهد مراجعاتی از سوی مردم و متقاضیان هستیم که برخی از افراد و دلالان و سوداگران در قالب طرح حمایتی مسکن اقدام به شیادی و کلاهبرداری از این افراد کرده اند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران تاکید کرد: متقاضیان از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند.

جنتی یادآور شد:  متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و برحسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنها تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه کنند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل