Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک از ورزشکاران و مدال‌آوران همدانی حاضر در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تجلیل شد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، ظهر امروز مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک با حضور حمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی همدان، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، تعدادی از روسای هیئت‌های ورزشی و جمعی از ورزشکاران نابینا، کم بینا، ناشنوا، معلول و جانباز در تالار فجر همدان برگزار شد و از ورزشکاران و مدال‌آوران همدانی حاضر در مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت از ورزش معلولان حمایت می‌کند

در این مراسم مدیرکل بهزیستی همدان با تبریک کسب عنوان سومی کاروان ایران در مسابقات پاراآسیای جاکارتا اظهار داشت: قرار گرفتن ایران در جمع 3 کشور برتر این مسابقات جهش خیرکننده‌ای بود که اتفاق افتاد.

حمیدرضا الوند افزود: از نظر جایگاه در جدول رده‌بندی مسابقات، از نظر رنگ مدال و از نظر تعداد مدال کاروان ایران نسبت به مسابقات اینچئون پیشرفت چشمگیری داشت.

وی با اشاره به این که در این مسابقات ایران بالاتر از کشوری مثل ژاپن ایستاد گفت: استان همدان در این مسابقات 4 نماینده داشت که 3 ورزشکارمان موفق شدند 4 مدال کسب کنند و علیرضا جلیلی هم که نتوانست مدال بگیرد موفق شد سهمیه پارالمپیک 2020 را در این مسابقات کسب کند.

الوند عنوان کرد: تاریخ ایران با حماسه و حماسه‌سازی همراه است و این موضوع در 8 سال دفاع مقدس متبلور شد و در بازی‌های آسیایی نیز ورزشکاران ایرانی بخشی از حماسه‌سازی ایرانیان را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به این که وقتی امید با غیرت ملی ترکیب می‌شود سرعت، قدرت و توانایی ایرانیان چند برابر می‌شود بیان کرد: ورزشکاران ما با تمام کمبودها به این عناوین دست یافتند که جای تقدیر دارد.

الوند در رابطه با اقدامات صورت گرفته برای موفقیت ورزشکاران ایرانی و همدانی حاضر در جاکارتا هم گفت: برای نخستین بار در سطح ملی ستاد برگزای بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در کشور شکل گرفت و به طبع آن این ستاد در استان هم تشکیل شد.

الوند تصریح کرد: تشکیل این کمیته یک پیام مهم داشت و آن این که پرداختن به ورزش معلولان مورد حمایت دولت قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: این موضوع مهم  نوید این را می‌دهد که دولت روی ورزش معلولان به جد کار می‌کند و امکانات را برای ورزشکاران معلول و جانباز فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر این که روح امید همچنان باید در جامعه ورزش معلولان زنده نگه داشته شود اظهار داشت: ما در یک جلسه هم‌اندیشی از نمایندگان استان در مجلس درخواست کردیم از ورزش معلولان حمایت کنند و از تمام ظرفیت‌های استان در جهت توسعه ورزش معلولان استفاده شود.

پاداش برابر ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی

در بخش دیگری از این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان با تبریک افتخارآفرینی ورزشکاران پاراآسیایی همدان در مسابقات جاکارتا اظهار داشت: 4 ورزشکار، یک مربی و یک همراه از ورزش استان همدان در این مسابقات حضور داشتند و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند.

رسول منعم افزود: وحید علی نجیمی 2 مدال طلا، حمید اسلامی یک مدال طلا و زهرا نجاتی عارف یک مدال نقره از این مسابقات کسب کردند و علیرضا جلیلی هم موفق شد سهمیه مسابقات پارالمپیک 2020 را به دست بیاورد.

منعم عنوان کرد: در حال حاضر به لطف تلاش و کوشش مدیران استان و نمایندگان مردم و هیئت‌های مرتبط رشته‌های خاص ورزشکاران ما در مسابقات نابینایان و کم بینایان، ناشنوایان، معلولان، جانبازان و بیماران خاص و پیوند اعضا در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی درخشان حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران همدانی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا تاکید کرد: 90 درصد ورزشکاران همدانی حاضر در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی موفق شدند مدال کسب کنند.

منعم تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز همان طور که از ورزشکاران همدانی حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا تجلیل کرد ورزشکاران پاراآسیایی نیز در مراسمی جداگانه تجلیل می‌کند. در ضمن همان پاداشی به آنها تعلق می‌گیرد که به ورزشکاران آسیایی تعلق گرفت.

انتهای پیام/ح

R41405/P1357/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در سرای ورزشکاران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش‌کارگری، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران آغاز شد.

در ابتدا جواد محمدی، مدیر کل. ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک هفته بزرگ‌داشت هفته پهلوانی و روز فرهنگ همچنین پاسخ قاطعانه ایران به رژیم غاصب صهیونیست و وعده صادق، اظهار کرد: جامعه صنعتی استان اصفهان در بخش ورزشی افتخارات زیادی در استان، کشور و در خارج کشور کسب کرده است که عمده ورزشکاران آن به هیئت ورزش کارگری بر می‌گردند. این اتفاق نشان از اهمیت هیئت ورزشی در کسب افتخارات را نشان می‌دهد.

وی افزود: در ورزش کارگری استعدادهای بالقوه فراوانی وجود دارند که با شناسایی قابلیت بالفعل شدن دارند. می‌طلب جامعه ورزش کارگری و در رأس آن هیئت ورزش کارگری برای توسعه این ورزش تلاش کنند. این اطمینان خاطر را می‌دهم که اداره کل ورزش و جوان نیز حتماً حامی و پشت این هیئت خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به برگزاری مجامع دیگر در اردیبهشت ماه، ادامه داد: امیدوارم برنامه‌ای که برای روزهای آتی پیش بینی شده به خوبی برگزار شود و تکلیف هیأت‌های و رشته‌های ورزشی مشخص شود.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی علیرضا تیغ‌ساز، قاسم ستاری فرید، عبدالله شاطری و عبدالرسول یزدی زاده و ۲۳ رأی مأخوذه در حال برگزاری است.

کد خبر 747145

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا