Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@11:29:23 GMT

بازیگران نمایش بزرگ «رسول» مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۱۲۲۱

بازیگران نمایش بزرگ «رسول» مشخص شدند

رکنا: حمیدرضا نعیمی، کاظم هژیرآزاد و حبیب دهقان‌نسب بازیگران اصلی نمایش «رسول» هستند که قرار است همزمان با اربعین حسینی و ماه صفر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اجرا شود.

این نمایش را سعید اسماعیلی کارگردانی کرده و به عنوان بزرگ‌ترین نمایش میدانی به روی صحنه می‌رود.

حمیدرضا نعیمی که به عنوان بازیگر Actor نقش اصلی به روی صحنه می‌رود، نمایش‌نامه این کار را بر اساس داستان «باران فصل پنجم» محمد سادات‌اخوی نوشته است و به عنوان مشاور کارگردان در این نمایش میدانی حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید اسماعیلی که پیش از این اجرای نمایش‌های میدانی دیگری را کارگردانی کرده، نمایش «رسول» را که یک درام اجتماعی است در فضای تاریخی -دوران پهلوی اول- روی صحنه می‌برد.

در این نمایش که هنروران زیادی حضور دارند، علاوه بر نعیمی، حبیب دهقان‌نسب و کاظم هژیرآزاد نیز ایفای نقش می‌کنند. از دیگر بازیگران می‌توان به مسعود رحیم‌پور، پژمان کاشفی، علی پاکزاد، رضا جهانی، سعید مردی، هاشم آذرهوا، بهزاد ابراهیمی و بهار کریم‌زاده اشاره کرد.

این نمایش را گروه نمایشی فصل شیدایی که پیش از این در تهران و ۱۲ استان دیگر به روی صحنه رفت، اجرا خواهند کرد و از نظر تعداد بازیگر یکی از پرتعدادترین نمایش‌ها در زمینه حضور بازیگران است.

میزبان این اثر نمایشی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد است که به عنوان قطب فرهنگی در نقطه مرکزی پایتخت میزبان شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی است. نمایش «رسول» نیز قرار است همزمان با اربعین آغاز و تا پایان ماه صفر هر شب در این منطقه اجرا داشته باشد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این فراری مخوف را می شناسید ؟! / مخفیگاهش کجاست؟! +عکس بدون پوشش پسرتهرانی با دیدن فیلم خشن در سینما مردی را به سبک آن سلاخی کرد! + عکس عصبانیت ترامپ از دامادش در ماجرای جمال خاشقجی ثبت رکورد گران ترین فوتبالی توسط یک ایرانی مرد تهرانی در پرشیای آتشین زنده زنده سوخت! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! خارج کردن 120 کرم 25 سانتی از معده یک زن + عکس های باورنکردنی جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم گرفتن اثر انگشت از جسد مرد مرده تجاوز به دختر 12 ساله داخل یک خودرو در کوچه خلوت +عکس دختر 14 ساله آبادانی در راه پله خانه شان با روسری خود را دار زد این دختر یک شبه دید بی آبرو شده است! / دست پنهان کیست؟! روند 14 ساله آتش سوزی مرگبار مسجد ارگ / هنوز نتیجه مشخص نیست! وحشت دختران دانش آموز از 5 مرد شوم / در سمیرم رخ داد پیدا شدن جسد مرد گمشده در کوهستان! / راز مخوف چیست؟! جزییات ماجرای 2 شهید بخاطر نپوشیدن جلیقه ضدگلوله!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor فرهنگی و گردشگری ماه نمایش بازیگران اربعین ایران عکس فیلم دختر قتل مرد ایرانی جوان زندگی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، در فروردین‌ماه امسال، ۱۶۲ نوبت کنسرت پاپ در سراسر کشور برگزار شد. این آمار تنها مختص به اجرای صحنه‌ای گونه پاپ است. البته که با توجه به تعطیلی‌های شب‌های قدر، از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ فروردین، هیچ کنسرت پاپی در کشور به روی صحنه نرفت و بنابراین این آمار، متعلق به دو دهه از فروردین‌ماه است.

طبق این گزارش، ۱۲۲ نوبت اجرا در شهرستان و ۴۰ نوبت نیز در تهران به روی صحنه رفت. علیرضا طلیسچی با ۲۱ نوبت اجرا، پرکارترین خواننده فروردین‌ در حوزه برگزاری کنسرت به شمار می‌رود. مجید رضوی با ۱۴ نوبت و رضا صادقی با ۱۲ نوبت، در رده‌های بعدی این فهرست قرار می‌گیرند

علیرضا طلیسچی با ۲۱ نوبت اجرا، پرکارترین خواننده فروردین‌ماه در حوزه برگزاری کنسرت به شمار می‌رود. مجید رضوی با ۱۴ نوبت و رضا صادقی با ۱۲ نوبت، در رده‌های بعدی این فهرست قرار می‌گیرند.

حامیم و مسعود صادقلو نیز هر یک با ۱۱ نوبت، مشترکا در رتبه چهارم قرار گرفتند.

در فروردین‌ماه، ۳۰ خواننده در حوزه پاپ به روی صحنه رفتند و توانستند باتوجه به تداخل ماه مبارک رمضان با فروردین‌ماه و تعطیلات مناسبتی، آمار خوبی را در این ماه به ثبت برسانند.

نکته جالب‌توجه این آمار، نسبت سه‌برابری حجم اجرای موسیقی پاپ در شهرستان‌ها در برابر تهران است که این اتفاق در چندین استان مسافرخیز کشور رخ داد و سبب شد تا پراکندگی جغرافیایی خوبی به لحاظ برگزاری کنسرت در سطح کشور برقرار باشد.

البته که این رخداد، طی دو سال اخیر، با مهندسی فعالی اجرایی شده است تا بسیاری از استان‌های کشور، در بسیاری از شب‌ها، پذیرای خوانندگان گونه‌های مختلف موسیقی باشند و عدالت فرهنگی از این منظر، رشد موجهی را به خود ببیند. با توجه به کاهش تعطیلات مناسبتی طی اردیبهشت‌، انتظار می‌رود که این آمار با افزایش قابل‌توجهی مواجه شده و اجرای کنسرت تا نیمه‌های تیرماه که آغاز ماه محرم است، رشد تصاعدی خوبی را شاهد باشد.

کد خبر 846293 منبع: ایرنا برچسب‌ها موسیقی ایرانی كنسرت موسيقى خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

دیگر خبرها

  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • لحظه غروب خورشید در آسمان چهاربرج از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت