Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@03:11:00 GMT

واکنش بیرانوند به مقایسه‌اش با عابدزاده و حجازی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۱۲۲۲

واکنش بیرانوند به مقایسه‌اش با عابدزاده و حجازی

رکنا: دروازه‌بان باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ وجه خودم را با ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده که اسطوره‌های دروازه‌بانی ایران هستند مقایسه نمی‌کنم.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت و گوی اختصاصی با ویژه نامه ماهانه کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره آخرین شرایط فردی و تیمی که از او پرسیده می شد پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند در اولین سوال درباره انتخاب شدندش به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی و پرسپولیس و یکی از نامزد های بازیکن سال آسیا پاسخ داد: بی شک آرزوی من حضور در جمع برترین بازیکنان آسیا است و در مسیر صعود به این رتبه تلاش های بسیاری را انجام داده ام.

او در پاسخ به سوال بهترین بازیکن احتمالی تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت های آسیا گفت: سردار آزمون ، ستاره جوان تیم ملی فوتبال ایران می تواند یکی از بهترین بازیکنان حاضر در این رقابت باشد. ما شاهد این موضوع هستیم که او توانسته در دیدار های تیم باشگاهی اش کلزنی های متعددی را انجام دهد و همراه با تیم ملی فوتبال ایران نیز گلزنی های بسیاری را انجام داده است.

دروازه بان اول تیم ملی فوتبال ایران درباره مقایسه شدندش با ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده گفت: به هیچ وجه خودم را در حد و اندازه حجازی و عابدزاده که هر 2 آن ها اسطوره های فوتبال ایران و آسیا هستند نمی دانم و خودم را با آن ها مقایسه نخواهم کرد.

بیرانوند در پایان درباره ماندنش در تیم فوتبال پرسپولیس پس از رقابت های جام جهانی روسیه 2018 گفت: پس از رقات های جام جهانی بسیاری از بازیکنان ایران راهی کشور های اروپایی شدند تا در تیم های این کشورها به تمرین بپردازند، با این حال من بنا بر توجه به وضعیت وخیم تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این تیم باقی ماندم تا سرخ پوشان پایتخت در مسیر پیشرفت و صعود به مراحل بالاتری از بازی های آسیایی و لیگ برتری باقی بمانند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این فراری مخوف را می شناسید ؟! / مخفیگاهش کجاست؟! +عکس بدون پوشش پسرتهرانی با دیدن فیلم خشن در سینما مردی را به سبک آن سلاخی کرد! + عکس عصبانیت ترامپ از دامادش در ماجرای جمال خاشقجی ثبت رکورد گران ترین فوتبالی توسط یک ایرانی مرد تهرانی در پرشیای آتشین زنده زنده سوخت! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! خارج کردن 120 کرم 25 سانتی از معده یک زن + عکس های باورنکردنی جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم گرفتن اثر انگشت از جسد مرد مرده تجاوز به دختر 12 ساله داخل یک خودرو در کوچه خلوت +عکس دختر 14 ساله آبادانی در راه پله خانه شان با روسری خود را دار زد این دختر یک شبه دید بی آبرو شده است! / دست پنهان کیست؟! روند 14 ساله آتش سوزی مرگبار مسجد ارگ / هنوز نتیجه مشخص نیست! وحشت دختران دانش آموز از 5 مرد شوم / در سمیرم رخ داد پیدا شدن جسد مرد گمشده در کوهستان! / راز مخوف چیست؟! جزییات ماجرای 2 شهید بخاطر نپوشیدن جلیقه ضدگلوله!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پرسپولیس جام جهانی سردار آزمون ایران باشگاه پرسپولیس دروازه بان ناصر حجازی احمدرضا عابدزاده ایران عکس فیلم دختر قتل مرد ایرانی جوان زندگی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس