Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد تکیه مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل با اشاره به اینکه امسال روزانه به طور متوسط ۱۳۰ گردشگر خارجی از حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) بازدید کردند ، افزود :   اکثر گردشگران خارجی در فصول بهار و پاییز زائر حرم می شوند بر اساس آمارهای موجود بیشتر گردشگران از کشورهای اروپایی و سپس اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به افزایش ۱۰۰ درصدی بازدید گردشگران داخلی کشور از حرم حضرت محمد هلال بن علی(ع) اشاره و اظهار کرد : در شش ماهه نخست امسال حدود ۲۰۰ هزار گردشگر داخلی از حرم بازدید کردند.

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل پخش برنامه های مختلف مذهبی حرم مطهر در شبکه های ملی و فراملی ، اجرای برنامه های مختلف قرآنی و همچنین جاذبه خاصی تاریخی موجب جذب بیشتر گردشگران شده است.

وی با تاکید بر ضرورت تامین زیرساخت ها گفت: زیر سازی، یکی از مسائل مهم اقامت گردشگران است که متاسفانه، این شهرستان فاقد امکانات اقامتی مناسب مانند زائرسرا یا هتل است.

تکیه اظهار داشت : آستان مقدس حضرت محمد هلال فرزند بلافصل حضرت امام علی (ع) که در آران و بیدگل قرار دارد به ویژه در این چند سال گذشته مورد توجه بسیاری، از جمله گردشگران خارجی قرار گرفته است.

گفتنی است؛ آستان مقدس امامزاده هلال بن علی (ع) در شهرستان آران و بیدگل در ۲۱۰ کیلومتری شمال استان اصفهان واقع است.

انتهای پیام/م

بازدید روزانه ۱۳۰ گردشگر خارجی از حرم مطهر هلال ابن علی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «سید محمد شوالا حیدرا» رهبر شیعیان و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی کشور مالی ضمن زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، از بخش‌های مختلف حرم حضرت معصومه (س) نیز بازدید کرد.

در این بازدید با شخصیت و جایگاه این بانوی با کرامت از خاندان اهل بیت (س) آشنا شد.

کد خبر 6095192

دیگر خبرها

  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان