Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:20:20 GMT

پلمب ۲۲ واحد صنفی متخلف در دلفان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۱۲۵۲

پلمب ۲۲ واحد صنفی متخلف در دلفان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کرم حسین سپهوند بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به منظور ارتقاء سطح امنیت اجتماعی در اماکن عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در مهر ماه ۹۷ با جدیت در دلفان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این فرماندهی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این راستا مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی دلفان از اول مهر ماه ۹۷ از ۲۲۸ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند که ۲۲ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط با دستور مقام قضایی پلمب و با متخلفان برابر قانون برخورد شد.  

فرمانده انتظامی دلفان یادآور شد: در این رابطه یک هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق فاقد مجوز قانونی کشف و ۱۲۱ جام قلیان جمع آوری شد.  

سرهنگ سپهوند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.  

کد خبر 4437072

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی دلفان فرماندهی انتظامی لرستان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد مرز مهران یاسوج شهرکرد خبرگزاری مهر خرم آباد شیراز خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است

محمودزاده رییس اداره صمت شهرستان بمپور گفت:طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ با محوریت اداره صمت و در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط از واحد‌های صنفی و اقتصادی درسطح شهرستان بمپور در حال انجام می‌باشد.

وی افزود:در بازدید‌های انجام شده برای تعدادی از واحد‌های صنفی در مورخ ۶ فروردین ماه، تعداد ۵ فقره پرونده تخلف تشکیل و متصدیان واحد‌های صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مقام مسئول به مردم شریف شهرستان بمپوراعلام داشت:در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت بر کالا، عدم خدمات رسانی مناسب و ... مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۲ واحد صنفی متخلف در کرمان پلمب شد
  • پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف در بروجرد
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان