Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، یک کارشناس اقتصاد مسکن گفته است که آخوندی، وزیر مستعفی راه و شهرسازی، در اجرای برنامه‌های حوزه مسکن موفق نبوده زیرا همه تمرکز او فقط بر روی افزایش سقف وام مسکن بوده است.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، نامه استعفای خود را روز گذشته منتشر کرده که در آن خطاب به رئیس جمهوری نوشته است که در ارتباط با سیاست دخالت حداکثری دولت در بازار و روش ساماندهی امور اقتصادی به لحاظ شرایط موجود کشور نیز امکان هماهنگی ندارم و این حق شماست که وزیر همراه تری را در دولت داشته باشید!

در این راستا، محمد عدالت‌خواه در گفت‌وگو «نود اقتصادی» تاکید کرد که عباس آخوندی مخالف تولید مسکن ارزان قیمت از جمله مسکن مهر بود و آخوندی فقط حرف مسکن اجتماعی را زد اما در عمل ، این طرح اجرایی  نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد که دوراه وزارت عباس آخوندی بیش از اندازه  طولانی شد زیرا او مشکلات مسکن را تشدید کرد.

عدالتخواه در ارزیابی عملکرد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی هم گفته که نمره عملکرد وزیر مستعفی زیر ده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود

طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان  با اشاره به دور دوم سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت از جمله وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان گفت: همزمان با حضور رییس جمهور در استان، ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در واحدهای آماده افتتاح، ۳۷۶ واحد در قالب انبوه‌ساز، ۳۹۲ واحد در بافت فرسوده، ۷۷۱ واحد خودمالک(خودساز) و ۵۱۹ واحد مسکن روستایی قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان تاکید کرد: در آیینی باشکوه و با حضور مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان شاهرود، قرارداد واگذاری هزار و ۱۵۸ قطعه زمین به متقاضیان اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد 
  • بودجه وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • کنکوری‌ها بخوانند | نکته مهم درباره ترمیم نمره
  • وزارت راه و شهرسازی امسال چقدر بودجه دارد؟
  • دولت سیزدهم وارث مسکن مهر دولت نهم
  • آماده سازی ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن استان تا شهریور