Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، سید دانیال محبی در نشست ستاد اربعین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: استقبال مناسب از زائران پاکستانی که رنج هزاران کیلومتر از کویته تا ایران را طی کرده اند تاثیر بسیار زیادی در ادامه این مسیر تا کربلا دارد.

وی افزود: در ایمنی مسیر حرکت زائران از مرز میرجاوه تا مقصد باید دقت کرد و سعی کنیم تلفات و خسارات رانندگی وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ایجاد زیرساخت مناسب جاده ای در قالب بزرگراه در مسیر «نصرت آباد» به سمت بم و همچنین ایجاد اقامتگاه ها و اماکن تفریحی برای استراحت زائران از جمله اقداماتی است که ایمنی مسیر را برای آنان فراهم می کند و برای سال های آینده باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه اتوبوس های حامل زائران ممکن است در طول مسیر برای دریافت سوخت معطل شوند باید روند سوختگیری این خودروها به گونه ای مدیریت شود تا تجمع آنان در یک جایگاه سبب طولانی شدن مدت سوختگیری نشود.

محبی تصریح کرد: یکی از مهمترین خدمات برای زائران ایجاد سرویس های بهداشتی در طول مسیر و همچنین در محل اسکان زائران است.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی برای استفاده از شبکه ریلی در انتقال زائران پاکستانی تا مرز کشور عراق باید در سال های آینده انجام شود چرا که سلامت و ایمنی آن بیشتر است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر فراهم کردن آرامش زائران بیان داشت: میزبانی از زائران اربعین حسینی ظرفیت بزرگی برای این استان است که باید با مدیریت صحیح توسعه یابد.

کد خبر 4437094

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی استانداری سیستان و بلوچستان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان کرمانشاه مشهد مرز مهران یاسوج شهرکرد خبرگزاری مهر خرم آباد شیراز خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرگزی از شهروندان خواست از تردد‌های غیرضروری در مسیر‌های ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی استان هم گفت: میزان بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید که بیشترین میزان بارندگی استان در روز جاری بوده است.
حیدری افزود: از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سیستان و بلوچستان از جمله از زاهدان ۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان۱۲ میلی متر بارش باران گزارش شد.
وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد.

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه