Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@20:28:44 GMT

رسوایی آمریکا در ماجرای خاشقجی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۱۷۸۰

رسوایی آمریکا در ماجرای خاشقجی

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی درباره ماجرای خاشقجی گفت: قتل جمال خاشقجی توسط عربستان به دستور ولیعهد هوس‌ران و نوکر آمریکا و حمایت‌های بی‌دریغ ترامپ مهر باطلی بر تمام ادعاهای حقوق بشری آمریکاست.

محمد علی پورمختار در نطق میان دستور خود در نشست علنی مجلس (یکشنبه ۲۹ مهر ۹۷) گفت: قیام امام حسین (ع) دارای درس‌های فراوانی است که باید آنها را بشناسیم و به کار بندیم از جمله این درس‌ها نقش خواص بی‌بصیرت در وقوع این فاجعه تاریخی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دنیا طلبان، پست و مسئولیت‌خواهان، ورشکستگان سیاسی تا ترسوها از قدرت پوشالی معاویه و یزید و مذاکره طلبان با باطل در برابر امام جبهه گرفتند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امروز همین ناکسین در مقابل ولی و علی زمان ایستاده و قبله خود را غرب و آمریکای جنایتکار قرار داده‌اند البته حضور و پشتیبانی میلیون‌ها دلباخته ولایت از رهبر عزیز عرصه را بر بدخواهان تنگ کرده گرچه هر از چندی شاهد حرکات مذبوهانه و ایضایی آنان هستیم ولی حق پیروز است.

وی افزود: قتل جمال خاشقجی توسط عربستان به دستور ولیعهد هوس‌ران و نوکر آمریکا و حمایت‌های بی‌دریغ ترامپ مهر باطلی بر تمام ادعاهای حقوق بشری آمریکاست.

به گزارش تسنیم، پورمختار خاطرنشان کرد: خداوند در حال رسوا کردن دروغگویان است، آمریکا که ایران را به رفتارهای ضد حقوق بشری متهم می‌کند امروز در رأس حامیان رژیم ضد بشری آل‌سعود قرار گرفته و با خروج از شورای حقوق بشر سازمان ملل چهره ضد انسانی خود را افشا و مردم جهان و ایران را بیش از پیش از نیات پلیدش آگاه ساخت. آیا با چنین رژیمی می‌توان مذاکره کرد؟ و با چنین رژیمی می‌توان کنار آمد؟ آیا حرف‌های سران این دولت جنایتکار برای حمایت از حقوق بشر قابل باور است؟

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: سران جنایتکار هیأت حاکمه آمریکا در حالی این حمایت‌ها را از آل‌سعود قاتل که در صدد تحریم مردم ایران هستند اما بدانند همانگونه که امام راحل فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما آمریکا را زیر پا له می‌کنیم و البته در طول ۴۰ سال گذشته ملت ایران آمریکا را لِه و بی‌حیثیت کرده است و یک بار دیگر جشن ۴۰ سالگی انقلاب را با روسیاهی آمریکا برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی و ضرورت حمایت عملی از تولید داخل و کالای ایرانی باید همچنان در رأس دغدغه‌ها و اقدامات دولت باشد، مجلس هم آمادگی کامل برای حمایت از همه طرح‌ها و لوایح دولت دارد.

پورمختار اضافه کرد: گرچه اقداماتی صورت گرفته است اما هنوز در ابتدای راهیم، ناکارآمدی مدیریت‌ها، نابسامانی امور بانکی و مالی، عدم دقت نظر و توجه دستگاه‌های مسئول به امر تولید از قطع برق واحدهای بزرگ تولیدی به بهانه بدهی و مشکلات بانکی که ایجاد می‌کنند و بسنده کردن به مصوبات توخالی و بدون پشتوانه از آسیب‌های جدی به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: وزیر جهاد کشاورزی به عنوان متولی امور کشاورزان باید از این قشر حمایت عملی را داشته باشد. آقای حجتی شما به‌رقم مسئولیتتان در حمایت از کشاورزان متأسفانه راه صادرات و ارز آوری محصولاتی همچون سیب‌زمینی را بسته‌اید، امید است قبل از استیضاحی که در راه است دست از اینگونه اقدامات بردارید و از کشاورز حمایت عملی کنید.

وی افزود: هرازچندگاهی شنیده می‌شود که رئیس جمهور باید بیاید و واقعیت‌ها را بگوید یا اینکه گفته می‌شود نمی‌گذارند کار کنیم، اینها توجیهات نخ‌نما و بی‌خاصیت برای گریز از تنبلی و کم‌کاری است مردم می‌دانند که مقام معظم رهبری هر آنچه را که جهت تصمیم‌گیری و کار توسط دولت و قوه قضاییه برای عبور از شرایط اقتصادی امروز لازم است اعطا و واگذار کرده و انتظار کار اجرایی از جابجایی وزیر و مدیر از رهبر معظم انقلاب امر بیهوده‌ای است.

پورمختار خاطرنشان کرد: از برگزاری همایش یک میلیون نفری بسیجیان و نمایش اقتدار و آمادگی‌های دفاعی کمال تشکر را دارم، از آقای روحانی می‌خواهم ضمن اینکه از شرایط اقتصادی مردم مستحضر هستند اگرچه همدردی و همنوایی خوب است اما ما نیاز به عمل، کار و تلاش و تاثیرگذاری داریم.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولت باید با همه توان به صورت شبانه‌روزی و به صورت جهادی و بدون ملاحظات فامیلی، حزبی، جناحی و عاطفی کار مردم را پیگیری و اجرا کند چرا که مشکلات در این جهت قابل حل است.
 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جمال خاشقجی آمریکا جام نیوز قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم

یکصد و بیست و نهمین نشست هیأت عالی شورای وحدت اصولگرایان در دفتر مرکزی این شورا برگزار و حاضرین در مورد سیاست‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بحث و تصمیم گیری کردند.

منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیأت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیأت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر شد که فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.

متکی گفت: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.

وی ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

شورای وحدت در مرحله اول انتخابات در تهران و سایر حوزه‌ها فهرست خود را ارائه کرده بود. این شورا پس از اعلام نتایج در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۹۰ نفر از منتخبان در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس