Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر یکشنبه معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، صبح امروز تعدادی از رانندگان مینی بوس هایی که با پلاک عمومی در سطح شهر تردد می کنند، به دلیل جریمه شدن مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند.
این افراد مدعی بودند در حالی جریمه شده اند که پلاک آن ها عمومی است و اجازه تردد برای آن ها در محدوده طرح ترافیک وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته یکی از این رانندگان برای هر کدام از آن ها از روز گذشته پیامک هایی ارسال شده که نشان می دهد آنها بین یک تا 2 و نیم میلیون تومان جریمه شده اند.
علی پیر حسینلو با اشاره به تجمع صبح امروز نماینده های رانندگان مینی بوس و اتوبوس گفت: شهرداری تهران تا اول تیرماه به رانندگان مینی بوس و اتوبوس مهلت داده بود که تردد خود را در سامانه «تهران من» ثبت و حساب کاربری خود را شارژ کنند، تا آن تاریخ هم هیچ گونه بدهی در حساب رانندگان اتوبوس و مینی بوس با پلاک «ع» لحاظ نکرده بود.
وی با تاکید بر اینکه تجمع کنندگان تنها در سامانه ثبت نام کرده، اما حساب کاربری خود را شارژ نکرده بودند، ادامه داد: برغم اینکه میزان تعرفه طرح ترافیک سال گذشته مینی بوس ها یک میلیون و اتوبوس ها دو میلیون تومان بود، این افراد حساب خود را حتی به اندازه این مبلغ نیز شارژ نکرده و در محدوده تردد کرده بودند.
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد نگرانی نماینده رانندگان مینی‌بوس و اتوبوس در مورد تعداد تردد روزانه توضیح داد: اگرچه نرخ طرح ترافیک به نسبت تردد و زمان ورود و خروج محاسبه می‌شود، هیچ محدودیتی در تعداد تردد به محدوده وجود ندارد و نرخ آن بر اساس اولین ورود و آخرین خروج محاسبه می شود؛ بنابراین در مورد این موضوع نگرانی وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: طبق جلسه ای که امروز با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و نماینده رانندگان برگزار شد، دغدغه این رانندگان مطرح و مقرر شد رانندگان حساب های خود را شارژ کرده تا در روزهای آتی دچار مشکل نشوند. البته در این جلسه تصمیم گیری شد تا مشکلات دیگر آن ها در لایحه سال 98 رفع شود.
پیرحسینلو با اشاره به اینکه تمام افرادی که قصد ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند باید حساب خود را شارژ کنند، گفت: در غیر این صورت تردد در محدوده طرح ترافیک غیرقانونی بوده و شامل جریمه می شود.
تهرام/9343/1109//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اتوبوس ترافیک شورای شهر شهرداری تهران معاون حمل و نقل و ترافیک راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، آنچه در این خبر آمده است، «ایده‌ای در شهرداری تهران است که براساس آن، از سوی یک مقام شهرداری گفته شده، بزودی طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران حذف می‌شود».

اما ماجرای این خبر و ایده طراحان نسخه جدید چیست؟

به گزارش دنیای اقتصاد، بررسی‌های نشان می‌دهد، از آنجا که مقام مسول حوزه ترافیک در شهرداری، در مصاحبه‌ای که انجام داده،‌ «نحوه حذف طرح زوج و فرد» را به شکل شفاف توضیح نداده است، دو سناریو درباره چگونگی این حذف وجود دارد.

در سناریوی اول، ممکن است شهرداری تهران به دنبال این باشد که «مقررات محدودکننده تردد خودروها در رینگ اصلی طرح ترافیک تهران» را عیناً به رینگ بیرونی یعنی «بزرگراه‌هایی که الان مشمول طرح زوج و فرد هستند»، گسترش دهد.

به بیان ساده، ممکن است فکری که مدیران شهرداری در سر دارند این باشد که «معافیت‌های رفت و آمد خودرو در محدوده زوج و فرد از بین برود و در این محدوده، عیناً مقررات طرح ترافیک اجرا شود».

اما در سناریوی دوم، ممکن است شهرداری تهران قصد دارد،‌ «رفت و آمد خودرو در محدوده زوج و فرد را کاملاً آزاد و شبیه سایر خیابان‌های تهران کند».

یک عبارتی مدتی است مدیران شهر بکار می‌برند مبنی بر «تاثیر طرح ترافیک روی شب‌مردگی مناطق مرکزی تهران». از روی این عبارت شاید بتوان، سناریوی دوم را محتمل دانست.

با این حال، عبارت متضاد دیگری توسط مدیران جدید شهر مطرح شده مبنی بر اینکه، «تردد خودروهای بنزینی در مرکز تهران محدود می‌شود». این هم، سناریوی اول را محتمل می‌کند.

طرح ترافیک اصلی، در حال حاضر مناطق ۶ و ۷ و ۱۲ و بخش‌هایی از مناطق ۱۱ و ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ را شامل می‌شود. زوج و فرد اما بخش‌هایی از مناطق ۲ تا ۴ و بخش‌های گسترده‌ای از ۱۰ تا ۱۹ را دربر گرفته است.

هر چند، عوارض دریافتی در این طرح،‌ به گونه‌ای است که «خودروها براحتی وارد هر دو محدوده می‌شوند».

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899131

دیگر خبرها

  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد