Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان یزد؛ مظفری در دیدار با ایثارگران ضمن پاسخگویی به سوالات آنان اعلام کرد: بانک کشاورزی اولین بانکی است که به محض ابلاغ قوانین مربوط به امور ایثارگران، آن را اجرا می کند.
 
وی افزود: هرکجا مسئولیتی به ایثارگران سپرده شده به نحو احسن انجام وظیفه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 مظفری تکریم ایثارگران را وظیفه دانست و افزود: افتخار خدمت به 5835 ایثارگر و خانواده های آن ها را داریم، ایثارگران باید قدر خود را بدانند چراکه نشان ایثار به راحتی به دست نیامده است.
 
در ادامه مظفری در کلاس تفسیر قرآن آیت الله ناصری امام جمعه یزد شرکت و پس از آن با حضور در استانداری برای پیگیری امور ایثارگران با استاندار ملاقات کرد .
 
وی این ملاقات ها را مثمر ثمر دانست و تصریح کرد : خدا را شاکرم که مسئولان استان از عملکرد بانک کشاورزی رضایت کامل  دارند.
 
مشاور مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان از رهنمودهای روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و همچنین اعضای هیات مدیره بانک کشاورزی در امور ایثارگران ، مدیر شعب و همکاران بانک کشاورزی در استان یزد تشکر کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک کشاورزی مسئولیت سپرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به بوشهر با حضور در پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر از خانواده سه شهید ارتش جمهوری اسلامی تجلیل کرد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این آیین در سخنانی گفت: نقش ارتش در تمامی مراحل دفاع مقدس بسیار مهم و ارزنده بود؛ از مقاومت در خرمشهر، شکست حصر آبادان گرفته تا بسیاری از عملیات‌های تخصصی و عملیات‌های هوایی که موفقیت‌آمیز و راه‌گشا بود.

او اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی، باایمان، غیرتمند، ولایتمدار و وطن‌دوست است که این ویژگی‌ها موجب شد به دشمن اجازه غلبه ندهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: ارتش در خودکفایی نیز پیشتاز بود و اکنون نیز تلاش می‌کند که با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های جهان خود را برای دفاع از کشور و انقلاب به‌روز نگه‌دارد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس