Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه یزدانی مدیر استان گفت: در وضعیت کنونی بازار لزوم توجه مستمر و پیگیری روزانه پایانه های pos فروشگاهی یکی از مهمترین پارامتر های رسیدن به موفقیت شعبه و بازدهی است بررسی و پایش مستمر پایانه ها و رصد تراکنش های مشتریان مربوط به هر شعبه و نیز جمع آوری پایانه های کم تراکنش و صفر تراکنش و تخصیص آنها به مشتریان پر تراکنش و فعال سبب بهره وری هرچه بیشتر دستگاه های موجود خواهد شد، بطوریکه شاهد کاهش هزینه های نگهداری دستگاه ها و در عوض سودآوری برای بانک خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه رسائی مقدم معاون استان با بیان اطلاعات و آمار جامعی از فعالیت شعب در خصوص بانکداری مدرن و جذب منابع در شعب گفت: نباید تاکید شعب فقط به پرداخت نرخ سود بالا به مشتریان باشد، باید از تمامی ظرفیت ها نظیر بانکداری مدرن (تلفن بانک، همراه بانک، اینترنت بانک و...) و در ادامه ی آن بانکداری دیجیتال نهایت استفاده را نمود، بطوریکه مشتریان پس از استفاده از سرویس های این بانک، تعلق خاطر، سهولت،سادگی و اعتماد به سیستم را تجربه نمایند.

وی در ادامه افزود: امروزه یافتن مشتری خوب و نگهداری آن یک هنر محسوب می شود و انتخاب این گونه مشتریان و پشتیبانی از آنها هدف این مدیریت بوده و خواهد بود.

در ادامه روسای شعب مشکلات خود را در خصوص پایانه های pos فروشگاهی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روسا شعب جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور خود در این راهپیمایی از اقدام شجاعانه سپاه حمایت کردند.

مردم قدر شناس خراسان جنوبی همگام با سایر ایرانیان در قالب اجتماع و راهپیمایی در میعادگاه‌های نمازجمعه انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع غزه و حمایت همه‌جانبه خویش از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه وعده صادق علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی را فریاد زدند.


مردم ولایتمدار خراسان جنوبی به شکرانه این عملیات غرورآفرین و تحقیر تاریخی رژیم غاصب صهیونیستی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی احیاگر حقوق زن/ فعالیت هزار و ۲۰۰ قاضی زن در ایران
  • تاثیر مناظرات صداوسیما در مشارکت مردم در انتخابات
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • کاهش کلاهبرداری و ارتقای امنیت با اجرای طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان