Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای در مسیر تحقق اهداف دولت و ایجاد توسعه صنعتی در کشور گام بر می دارد ضروری است که سرمایه این بانک افزایش یابد.

سیده حمیده زرآبادی با بیان این مطلب افزود: این بانک یک همراه، حامی و پشتیبان صنعتگران و تولیدکنندگان کشور است و ارتباط فعال آن با سرمایه گذاران و کار آفرینان موجب بسط اشتغال پایدار در کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرآبادی بیان داشت: بانک صنعت و معدن در مسیر حمایت و تامین مالی طرح های صنعتی و تولیدی حرکت می کند و وظیفه خود را در این راستا به خوبی ایفا کرده است.

وی عنوان داشت: حمایت های این بانک از موسسات دانش بنیان و شرکت های تحقیقاتی و علمی در پیشبرد و توسعه اهداف علمی و اقتصادی کشور موثر بوده است.

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000AOV برچسب ها: بانک ، بانک صنعت و معدن ، سیده حمیده زرآبادی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بانک بانک صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است

مجتبی شادلو، نایب رئیس اتحادیه باغداران  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  بنابر آمار میوه های فصل پاییز و زمستان مانده در سردخانه ها بیش از مصرف داخل است که بی توجهی به صادرات، نگرانی‌هایی برای تولیدکنندگان و فعالان ایجاد کرده است.

به گفته او، ظرف یک ماه آینده بازار از محصولات نوبرانه اشباع می شود که از لحاظ کمیت و کیفیت بسیار مطلوب است.

شادلو ادامه داد: در اسفندماه تعرفه صادرات برای محصولات باغی گذاشتند، در حالیکه باید تلاش شود مازاد میوه های مانده در سردخانه صادر شود تا تولیدکنندگان دچار خسارت نشوند.

نایب رئیس اتحادیه باغداران تهران با بیان اینکه بیش از ۲ برابر نیاز داخل سیب، پرتقال و کیوی در سردخانه ها مانده است، گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید محصولات باغی، صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • صنعت نفت ایران بالاترین ارزش افزوده را دارد/ علت جذب سرمایه خارجی
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید