Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما؛ منابع ترکیه ای روایت جدیدی را که عربستان سعودی امروز درباره قتل جمال خاشقجی در داخل کنسولگری عربستان در استانبول، اعلام کرد رد می کنند.
محمود واثق خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در استانبول، درباره موضع ترکیه در برابر روایت جدید سعودیها از ماجرای قتل جمال خاشقجی گفت: سخنان مسئولان ترکیه ای نشان می دهد تا حد زیادی روایت جدید سعودیها را هم از ماجرای قتل خاشقجی، زیر سوال می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد ترکیه این روایت از ماجرای قتل خاشقجی را نپذیرفته است. دادستانی ترکیه می گوید شواهد و مدارکی در اختیار دارد که ثابت می کند قتل خاشقجی در داخل کنسولگری، از قبل برنامه ریزی شده بود و تیم سعودی با همین ماموریت وارد استانبول شده بود. دادستانی استانبول می گوید به تحقیقات خود ادامه می دهد تا همه جزئیات قتل خاشقجی مشخص شود و در زمان مناسب، نتیجه تحقیقات در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.
خبرنگار این شبکه افزود: بازجویی از سی و پنج نفر دیگر از کارکنان ترکیه ای کنسولگری عربستان و خانه کنسول در استانبول صورت خواهد گرفت. روز گذشته بازجویی از بیست و پنج نفر از این کارکنان صورت گرفت. پس از تکمیل همه بخش های تحقیقات، نتیجه نهایی تحقیقات اعلام خواهد شد. پیش بینی می شود جسد خاشقجی به یکی از جنگل های اطراف استانبول منتقل شده باشد. دادستانی ترکیه اصرار دارد که بر آنچه در داخل کنسولگری عربستان رخ داده است، سرپوش نخواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خاشقجي قتل کنسول عربستان روايت منابع ترکيه سعودي بين الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)

دریافت 16 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش را ببینید.

کد خبر 845105 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه رهبر معظم انقلاب دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس +فیلم
  • طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم)
  • ماجرای شلیک پدافند در تبریز چه بود؟ / روایت مقامات رسمی درباره صداهای شنیده شده در اصفهان و تبریز
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی چه بود؟
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند/ ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟