Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@20:13:35 GMT

یادواره 276 شهید شهرستان لردگان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۲۰۶۵

یادواره 276 شهید شهرستان لردگان برگزار می شود


به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: همزمان با  روز شهرستان لردگان پنجمین  یادواره شهدای شهرستان به صورت متمرکز در محل مصلی شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی افزود: 12 تیر روز شهرستان لردگان است که در این روز و در سال 1365 رزمندگان شهرستان در قالب کاروان پیاده به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند و در جنگ نابرابر  در مقابل صدامیان از سرزمین اسلامی ایران دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رشادتها و از خودگذشتگی شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: یکی از وظایف امروز ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دشمن افکار عمومی را قرار داده است عنوان کرد: ما باید با تمام قوا برای مقابله با هجمه های دشمن در میدان نبرد حضور یابیم و با معرفی شهدا به جوانان و الگو دهی مناسب به آنان در مقابل دشمن پیروز شویم.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: یادواره لردگان شهدا بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار می شود