Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@22:08:00 GMT

ستاره اماراتی جام ملت‌های آسیا را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۲۲۶۲

ستاره اماراتی جام ملت‌های آسیا را از دست داد

ستاره تیم ملی فوتبال امارات به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی جام ملت‌ها را از دست داد.

به گزارش ورزش سه، عمر عبدالرحمان ستاره تیم ملی امارات و باشگاه الهلال در دیدار با الشباب از ناحیه لیگامنت زانو دچار مصدومیت شد تا به بیمارستان منتقل شود.     بعد از حضور عموری در بیمارستان مشخص شد که این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی زانو با مصدومیت شدید پارگی رباط رو به رو شده و به همین دلیل شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مصدومیت ۶ تا ۸ ماه بازیکنان را از میادین فوتبال دور می‌کند و به همین دلیل و با توجه به فاصله کوتاه باقی مانده تا جام ملت ها، این بازیکن نمی‌تواند برای تیم ملی کشور خود در میزبانی از جام ملت‌های آسیا به میدان برود.

تیم ملی امارات و زاکه رونی سرمربی این تیم حساب ویژه‌ای روی درخشش مرد سال سابق فوتبال آسیا برای ثبت یک نتیجه به یاد ماندنی در میزبانی از جام ملت‌های باز کرده بودند، اما حالا با این اتفاق و با از دست رفتن مهره‌ای با ارزش و کلیدی، مطمئنا شانس امارات بسیار کاهش خواهد یافت.
عموری در ابتدای فصل با یک انتقال جنجالی راهی کشور عربستان و تیم فوتبال الهلال شد، اما این انتقال جنجالی برای او خوش یمن نبود تا حالا ستاره جذاب فوتبال در خاورمیانه نتواند در تورنمنت مهم قاره در زادگاهش به میدان برود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عبدالرحمن امارات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره WWE مصدومیت خود را تایید کرد؛ برخلاف سی ام پانک ترسو و رقت‌انگیز نیستم

سی ام پانک همچنان بزرگترین وسواس ذهنی جنگجوی اسکاتلندی است

درو مک اینتایر با هر پستی که در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کند، گوشی از سی ام پانک نیز می‌کشد. او یک بار دیگر با پستی که عصر شنبه به اشتراک گذاشت، مهر تاییدی بر صحت این جمله کوبید.

طرفداری | قهرمان سابق سنگین وزن WWE با به اشتراک گذاری ویدیویی از خود و نشان دادن دست خود گزارش‌هایی که از مصدومیت او از ناحیه آرنج پخش شده بودند را تایید کرد. درو به عنوان بخشی از تور بریتانیا WWE در چند روز اخیر بود و بازی‌هایی را نیز مقابل جی اوسو برگزار کرد.

اینترنت حقیقت را می‌گوید، پیشتر هم در مصاحبه‌هایم گفته بودم. من مصدوم هستم، اما به تلاش خود ادامه می‌دهم چرا که برخلاف سی ام پانک یک عوضی ترسوی رقت‌انگیز کوتوله نیستم.

هنوز معلوم نیست که آیا مصدومیت درو منجر به دوری او از تلویزیون WWE شود یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ستاره WWE مصدومیت خود را تایید کرد؛ برخلاف سی ام پانک ترسو و رقت‌انگیز نیستم