Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل، در این مراسم که با حضور گسترده اهالی حسینی مشگین شهر و میهمانانی از دیگر نقاط کشور در مصلای حضرت امام خمینی (ره) برگزار شده بود
آیه الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در سخنانی گفت:تجلیل از پیر غلامان و مداحان در واقع زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهیدان کربلا وحماسه خونین عاشورا می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خون حسین (ع) در تمامی قرون و اعصار جاری و ساری می باشد تصریح کرد: پیاده روی اربعین اکنون به اعتراض شیعیان بر علیه استکبار جهانی وظلم و زور در جهان شده است .
وی گفت خوشبختانه روز بروز برشکوه و عظمت راهپیمایی اربعین افزوده می شود وحضور جوانان در این مراسم بسیار قابل توجه است .
وی اظهار کرد عزت و عظمت کنونی ایران اسلامی برگرفته از فرهنگ ناب عاشوراست . 
در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات حاج صدیف خان محمدی نشان عالی استان به این مداح اعطا شد .
همچنین از یادنامه ولوح فشرده آثار این مداح حسینی رو نمایی شد .
حاج صدیف خان محمدی مداح پیشکسوت مشگین شهری از مبارزان دوران انقلاب و از رزمندگان وجانبازان دوران دفاع مقدس و برادر شهید است .
حاج صدیف خان محمدی در سن هفتاد و چهار سالگی همچنان از نفس گرمی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نکوداشت پیر غلام حسینی مداح مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور در ساری برگزار می‌شود.


نماینده ولی فقیه در مازندران در این آیین با بیان اینکه انتظار میرفت سلسله تغییرات استانداران در مازندران در دوره استانداری آقای حسینی پور پایان یابد و سید محمود حسینی پور همچنان تا پایان دولت سیزدهم استاندار مازندران باقی بماند، اما نشد.
آیت الله محمدی لایینی از اقدامات حسینی پور در استان قدردانی کرد و گفت: اقدامات حسینی پور در استان به ویژه در موضوع جلوگیری از زمین خواری با تشکیل ستاد و پیگیری‌های جدی او ارزشمند است.
امام جمعه ساری با بیان اینکه امید می‌رود در دوره کنونی حضور استاندار غیر بومی در مازندران هم موثر باشد از استاندار جدید خواست با شناسایی خلا‌های موجود در مازندران در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنایع تبدیلی و ... خدمات ارزنده‌ای به استان ارایه دهد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: زیر ساخت‌های حمل و نقل در مازندران با توجه به تردد زیاد مسافران در این استان از سوی دولت باید با جدیت پیگیری و برای اجرایی شدن آن اقدام شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر اینکه نمایندگان استان با استاندار جدید تعامل و همکاری خواهند داشت
از وزیر کشور خواست با ارایه اختیارات کامل به استاندار مازندران در کنار تصمیمات دولت سیزدهم به رفع مشکلات استان سرعت بخشد
بابایی کارنامی با اشاره به مصوبه جدید دولت در سفر به سمنان در احداث سد فینسک، از وزیر کشور خواست ساخت این سد متوقف شود چرا که مازندران خود از کمبود منابع آبی رنج می‌برد و احداث سد فینیسک خط قرمز استان مازندران محسوب می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد