Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره استاندارد شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و هدف از تاسیس اداره استاندارد در گناوه بازار صادرات خوب در کشور کویت بود که برای تهسیل در امر صادرات برای تجار تاسیس شد.

قدرت الله شاهین زاده افزود: در سال ۱۳۸۲ نیز اولین آزمایشگاه استاندارد بخش خصوصی در گناوه به منظور سرعت بخشدین در امر واردات و صادرات تاسیس گردید و هم اکنون با ۹ آزمایشگاه همکار استاندار با هشتاد نفر نیروی کار و سرمایه گذاری هشت میلیارد تومان در حال خدمات رسانی به تجار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از مشکلات اساسی ما در گناوه نداشتن ساختمان اداری است که در سال ۹۵ کلنگ زنی آن شروع شده، ولی تا کنون به پایان نرسیده است که امیدواریم با مساعدت فرماندار محترم این امر به زودی محقق شود.

رئیس اداره استاندارد شهرستان گناوه ادامه داد: در حوزه شهرداری نیز در بحث استاندارد آسانسور‌ها با مسکلاتی مواجه هستیم و شهرداری بدون اخذ مجوز استاندارد آسانسور‌ها اقدام به صدور پایان کار می کند که از فرماندار محترم تقاضا داریم در این بخش نیز ورود کند.

شاهین زاده گفت: هم اکنون بیش از هشتاد درصد از کالا‌های ورودی و خروجی تجار در گناوه مورد آزمایش قرار میگیرد و ده درصد از ان به مرکز استان و ده درصد از ان به استان‌های همجوار جهت ازمایش ارسال می شود که امیدواریم با راه اندازی آزمایشگاه‌های همکار دیگر، دیگر احتیاج به ارسال کالا به استان‌های همجوار جهت تست استاندارد نباشد.

وی تصریح کرد: از سال ۱۳۹۴ تا کنون کلیه خدمات تست و آزمایش کالا‌های وارداتی و صادراتی به صورت الکترونیکی انجام می‌گردد و شهرستان گناوه اولین شهرستانی در استان است که از این سیستم استفاده می کند.

رئیس اداره استاندارد شهرستان گناوه گفت: هدفت از استفاده سیستم الکترونیکی ترسیع در کار تجار و همچنین پایین آوردن تخلفات است.

فرماندار گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: استاندارد زیر ساز سلامت جامعه است و امروزه امنیت خوبی در سطح جامعه در بحث مواد غذایی و دیگر اقلام نیاز به استاندارد است؛ و اگر این استاندارد نباشد امنیت غذایی و سلامت جامعه به خطر می‌افتد.

پاکنژاد خاطر نشان کرد : خوشحال هستیم که دو اداره کل در گناوه داریم که یکی اداره استاندارد و دیگری اداره کل گمرک است و این دو اداره همکاری تنگاتنگی با هم دارند.

وی افزود: کاری که شما انجام میدهید، کار پر خطری است و رابطه مستقیم با سلامت افراد جامعه دارد و دقت و سخت گیری شما در ورود و خروج کالا از گمرکات باعث ایجاد امنیت و سلامتی غذایی شهروندان میشود.

فرماندار گناوه بیان داشت: از تمامی پرسنل اداره استاندارد و همکارانشان در ازمایشگا‌ها در خواست داریم با تمام قدرت بر ورود و خروج کلا‌های اساسی که ارتباط مستقیم با همشریان دارند نظارت داشته و تا الان که این نظارت را در سطح شهرستان دارند تقدیر و تشکر میکنم.

در پایان نیز لوح تقدیری از طرف فرماندار به پرسنل اداره استاندارد تقدیم شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد صادرات واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع پاک‌سازی محیط‌زیست و جمع‌آوری زباله در شهرستان گناوه به جهت مسافر پذیری و فضای محدود برای انباشت همیشه قابل‌توجه بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: این شهرستان با داشتن جاذبه‌های مختلف گردشگری و تجاری، دریایی بسیار زیبا دارد که این نعمت خدادادی نقش مهمی در جذب گردشگران به این شهر دارد.

وی ادامه داد: وجود سواحل دور از آلودگی و زباله موضوع مهمی است که از جمله عوامل تعیین‌کننده در بقای ساحل و زیبایی دریا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: همایش پاک‌سازی ساحل گناوه از زباله‌های خشک در سومین روز از هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و سلامت زمین» و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، اداره محیط‌زیست شهرستان، شهرداری و سازمان‌های مردمی دوستدار محیط‌زیست برگزار شد.

حیدری با تأکید بر اینکه برای توجه به سلامت زمین نباید فقط به مناسبت‌های ملی و جهانی بسنده کنیم افزود: برگزاری این مراسم در هفته سلامت و فرهنگ‌سازی در این زمینه مؤید توجه خاص متولیان سلامت شهرستان به محیط‌زیست در راستای سلامت بیش‌ازپیش شهروندان است.

کد خبر 6087731

دیگر خبرها

  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل