Web Analytics Made Easy - Statcounter

ست کردن کفش با شلوار‌های تنگ راحت‌تر از شلوار‌های دمپا گشاد است، زیرا با شلوار‌های تنگ میتوانید هر کفشی که دوست دارید بپوشید، اما شلوار‌های دمپا گشاد اینگونه نیستند و با هر چیزی ست نمیشوند پس باید در انتخاب کفش دقت کنید.

کفش‌های لژ دار

کفش‌های لژدار انتخاب خوبی برای ست کردن با شلوار‌های دمپا گشاد هستند و جلوه خوبی به آن‌ها میبخشند، راه رفتن هم با کفش‌های لژدار راحت است و میتوانید خوشتیپی با شلوار گشاد و کفش‌های لژدار را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قد کوتاهی دارید و با کفش‌های پاشنه بلند نمیتوانید درست راه بروید بهترین گزینه برای شما کفش‌های لژدار هستند که هم قدتان را بلند‌تر نشان میدهند و هم راه رفتن با آن‌ها راحت است.


کفش‌های پاشنه بلند

بهترین کفشی که میتوانید با شلوار‌های دمپا گشاد ست کنید کفش‌های پاشنه بلند هستند، وقتی شلوار‌های دمپا گشاد را با کفش‌های پاشنه بلند میپوشید یعنی خوشتیپ بودن خود را تضمین کرده اید. ترکیب شوار دمپا گشاد با کفش پاشنه بلند یک ترکیب بی نظیر است که شما را باکلاس و خوش استایل نشان میدهد.


کفش اسپرت

شلوار‌های دمپا گشاد را دختران جوان با کفش‌های اسپرت و بدون پاشنه ست میکنند، ست شلوار گشاد و کفش اسپرت انتخاب خوبی برای دختران و خانم‌های جوان است.

منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک کفش کفش پاشنه بلند کفش اسپرت شلوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۴۶ میلی‌متر بارندگی در آذربایجان غربی

رییس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متوسط بارش استان طی سال آبی جاری تا ۲۵ فروردین ماه حدود ۲۴۶ میلی‌متر بوده که نسبت به زمان مشابه سال آبی گذشته ۳۳ میلی متر معادل ۱۴ درصد و نسبت به بلند مدت سه درصد افزایش دارد.

آزاد توحیدی افزود: بارش‌ها در شمال استان نسبت به بلند مدت افزایش چشمگیری دارد و بیشترین افزایش در شهرستان ماکو با ۵۳ درصد رشد است.

وی اضافه کرد: میزان بارندگی ثبت شده در ماکو ۱۹۳.۶ میلی‌متر است که نسبت به سال زراعی گذشته که ۱۲۵.۶ میلی‌متر بوده ۵۴ درصد و نسبت به بلند مدت ۵۳ درصد افزایش دارد.

رییس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به میزان بارندگی‌ها در جنوب استان ادامه داد: در شهرستان پیرانشهر حدود ۴۱۴ میلمیتر بارندگی ثبت شده که نسبت به سال زراعی گذشته ۳۰ درصد افزایش بارش و نسبت به بلند مدت پنج درصد افزایش داشته است.

رییس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اظهار کرد: شهرستان سردشت نیز به عنوان پر بارش‌ترین شهر استان در سال زراعی جاری ۶۳۶ میلمیتر بارندگی داشته که هشت درصد نسبت به سال زراعی گذشته افزایش دارد ولی نسبت به بلند مدت زراعی تغییر چندانی برای آن ثبت نشده است.

وی گفت: بارندگی‌ها در مرکز آذربایجان غربی، ارومیه ۱۶۶ میلی متر است که نسبت به سال زراعی گذشته ۲۸ درصد افزایش و نسبت به بلند مدت نرمال ۳۲ درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۴۶ میلی‌متر بارندگی در آذربایجان غربی
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • تکنیک کاربردی تعمیر پارگی شلوار جین (فیلم)
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • جنگ در راه نیست ،در همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد
  • جنگ در راه نیست ،در همچنان بر همان پاشنه میچرخد
  • شهرهایی که میتوانید گل بفرستید!
  • "جنگ" در راه نیست ، "در" همچنان بر همان پاشنه میچرخد
  • یک داور قدیمی دیگر با کت و شلوار مدیریتی!
  • پوستر/ دست بلند ایران