Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:16:25 GMT

چهار طرح ورزشی در ایرانشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۲۵۷۱

چهار طرح ورزشی در ایرانشهر افتتاح شد

زاهدان - ایرنا - چهار طرح ورزشی گرامیداشت هفته ورزش و جوانان امروز/یکشنبه/ با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر و شماری از مسئولان در این شهرستان افتتاح شد.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح طرح ها ورزشی ایرانشهر به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه ها شامل سه زمین چمن در مناطق دهستان دامن، بمپور و نوک آباد زردکوه و یک باب خانه روستایی در روستای کچکو‌ش از توابع بخش مرکزی این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ادهم کرد زابلی افزود: برای اجرای این طرح ها افزون بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و دهیاری های منطقه هزینه شده است.
وی با بیان اینکه امکانات ورزشی ایرانشهر پاسخگوی جمعیت جوان این منطقه نیست گفت: 13 زمین چمن با همکاری نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان تا پایان امسال ساخته می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جوانان ایرانشهری ظرفیت های خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی دارند که با فراهم کردن امکانات و تجهیزات ورزشی شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان این شهرستان خواهیم بود.
وی افزود: در هفته ورزش و جوانان 40 خانه ورزش روستایی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.
به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7314**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش افتتاح طرح هاي ورزشي هفته ورزش و جوانان ايرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

ایوب کرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت