Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سیدمحید صدری خاطرنشان کرد: در ایام اربعین حسینی، هزینه هر دقیقه تماس از تلفن ثابت در ایران با تلفن ثابت در کشور عراق با ده درصد تخفیف، از ۷۰۰ تومان به ۶۳۰ تومان کاهش می‌یابد.

وی همچنین افزود: تماس از طریق تلفن ثابت در کشورمان با تلفن همراه در کشور عراق که دقیقه‌ای ۹۰۰ تومان بود، در ایام اربعین حسینی با ده درصد تخفیف، دقیقه‌ای ۸۱۰ تومان محاسبه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدری همچنین اعلام کرد: تخفیف هزینه تماس از تلفن ثابت با تلفن ثابت و تلفن همراه در کشور عراق از تاریخ اول آبان تا ۱۸ آبان ماه سال جاری اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بابیان اینکه این شرکت با استفاده از تمام توان فنی و عملیاتی در حوزه شبکه، سیستم‌های انتقال، تلفن ثابت و دیتا آماده پوشش حداکثری مراسم اربعین حسینی است، افزود: کارکنان شرکت مخابرات ایران در تمام موارد مرتبط با بخش تلفن ثابت، حوزه ارتباطات سیار، شبکه انتقال و دیتا و تجهیز زائرسراها به‌منظور استفاده همکاران، با حداکثر هم‌افزایی و روحیه جهادی در حال تامین نیازهای ارتباطی هم‌وطنان در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل

رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست از اختصاص و هزینه ۵.۵ میلیارد یورو برای بهبود وضع هوا و کاهش گازهای مشعل در کشور خبر داد.

علی سلاجقه در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه دولت سیزدهم گام‌های اساسی نسبت به رفع دغدغه محیط‌ زیستی مردم برداشته است، بیان کرد: در این دولت تاکنون ۵۴ مشعل خاموش شده و ۵.۵ میلیارد یورو برای بهینه‌سازی سوخت و بهبود وضع هوا اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند کاستن از آلودگی هوا به‌واسطه تأسیسات نفتی از جمله پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌های گازی تداوم خواهد یافت، گفت: پارسال کمترین مازوت‌سوزی را در کشور نسبت به سال‌های پیش شاهد بودیم.

گفتنی است رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست چندی پیش با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گامی اساسی در موضوع کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در ۱۰ پالایشگاه کشور برداشته است، تصریح کرده بود: این پالایشگاه‌ها حتی در زمینه کاهش تولید مازوت و گوگردزدایی از فرآورده‌های نفتی نیز در حال اجرای پروژه هستند.

دیگر خبرها

  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین