Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:34:07 GMT

مسئول جدید خانه کارگر شهرستان ساری معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۲۶۸۴

مسئول جدید خانه کارگر شهرستان ساری معرفی شد

با حضور فرماندار ساری،دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران،اعضای هیات اجرایی و جمعی از مسئولین در خانه کارگر شهرستان ساری برگزار گردید

به گزارش ایلنا از ساری،فرماندار ساری در مراسم تودیع و معارفه مسئول خانه کارگر شهرستان ساری که با حضور دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران،اعضای هیات اجرایی و جمعی از مسئولین در خانه کارگر شهرستان ساری برگزار گردید با بیان اینکه مشکلات کارگران بسیار زیاد است،گفت: زندگی کردن در این شرایط سخت اقتصادی  با حداقل حقوق بسیار سخت و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید تلاش کرد نه فقط در کلام،بلکه در عمل هم حمایت از کارگران و بازنشستگان را اثبات کنیم.

رضایی با بیان اینکه کارگران قشر نجیب و مظلومی هستند،اظهار کرد: کارگران به دنبال حق خود بوده و هیچگاه زیاده خواه نبوده اند.

فرماندار ساری در خصوص فشارهای اقتصادی حاکم بر قشر کارگر و بازنشسته گفت: دولت در تلاش است با ارائه بسته های حمایتی فشارها را تا حدی از روی کارگران بردارند.

در ادامه نصراله دریابیگی با بیان اینکه خانه کارگر شهرستان ساری در سال 82 با حضور علیرضا محجوب،دبیر کل خانه کارگر ایران افتتاح گردید،گفت:امروز به لطف خدا و تلاش همکاران خانه کارگر ساری 25 هزار عضو دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه کارگران در بحث معیشت و درمان دچار مشکلات عدیده ای هستند،اظهار کرد:90 درصد کارگران و70 درصد بازنشستگان حداقل بگیر هستند.

دریابیگی ادامه داد: تشکیلات خانه کارگر کشور در تلاش است با ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی باری از دوش کارگران و بازنشستگان بردارند.

در پایان از زحمات و خدمات  حسن شکری،مسئول پیشین خانه کارگر شهرستان ساری تجلیل و مهدی نادعلی بعنوان مسئول جدید خانه کارگر شهرستان ساری منصوب گردید.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان مازندران ایران حقوق درمان مراسم تودیع و معارفه راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است

ایسنا/کرمان رئیس حوزه قضایی شهرستان کوهبنان از تشکیل پرونده قضایی برای بررسی علت مرگ یک کارگر در یکی از معادن این شهرستان خبر داد.

علی محبوب پور شامگاه ۱۶ اردیبهشت ماه در این رابطه اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع حادثه و فوت یکی از کارگران معدن زغالسنگ در کوهبنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و صورتجلسه با حضور شاهدان و همکاران فرد متوفی تنظیم شد.

وی افزود: تحقیقات مقدماتی درباره علت مرگ این فرد در حال انجام است و نظر قطعی، پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بازرسان مربوطه و اداره کار اعلام خواهد شد.

رئیس حوزه قضایی کوهبنان بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در معادن تاکید کرد و گفت: در صورت اثبات تخلف، قصور و کوتاهی ‌از جانب کارفرمایان و مسئولان مربوطه، با افراد خاطی برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش ایسنا، یکی از کارگران معدن هشونی کوهبنان روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه حین کار، دچار حادثه شده و قبل از رسیدن به مرکز درمانی جان خود را از دست داده است. وی ۴۰ ساله و دارای دو فرزند بوده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • بررسی علت مرگ کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد