Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@15:44:21 GMT

غلظت گرد و غبار در ماهشهر به 22 برابر حدمجاز رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۲۷۶۹

غلظت گرد و غبار در ماهشهر به 22 برابر حدمجاز رسید

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرماهشهر عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان غلظت گرد و غبار در ساعت 15 امروز در این شهرستان سه هزار و 317 میکروگرم بر مترمکعب ثبت شده است .
ایرج سلیمانی افزود: این میزان گرد و غبار معادل 22 برابر حد مجاز است که کاهش دید را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتبی شعبانی رئیس اداره هواشناسی ماهشهر نیز گفت: به دنبال بروز پدیده گرد و خاک افق دید در این شهرستان به 700 متر رسید.
با بروز پدیده گرد و غبار تمامی مدارس بندرماهشهر و بندرامام در حالیکه دانش آموزان در کلاس درس بسر می بردند تعطیل اعلام شد.
همچنین دانشگاه ها و مراکز آموزشی این شهرستان نیز در پی شدت گرد و خاک در عصر یکشنبه تعطیل شدند.
9858/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی حفاظت محیط زیست دانش آموزان گرد و خاک گرد و غبار هواشناسی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز تا اوایل هفته آینده، جو نسبتاً پایداری در اغلب مناطق استان حاکم است، البته از جمعه تا یکشنبه به دلیل تشکیل همرفتِ کوهستان در مناطق مرتفع شرقی و شمالی احتمال ابرناکی و رگبار‌های پراکنده همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: طی امروز تا اوایل هفته آینده برای شهر‌های جنوبی و صنعتی استان افزایش غلظت آلاینده‌ها را انتظار داریم.

سبزه زاری ادامه داد: در روز یکشنبه به سبب وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی مورد انتظار است و دمای روزانه تا اوایل هفته آینده روند افزایش نسبی دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان می‌گوید: سامانه بارشی بعدی در روز دوشنبه وارد استان خواهد شد و شمال خلیج فارس نیز طی امروز تا اوایل هفته آینده تقریباً آرام و در برخی ساعات نیمه مواج پیش بینی می‌شود.


وی می‌گوید: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۵.۴ و ایذه با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۵.۴ و کمینه دمای ۲۱.۴ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • ۳ ایستگاه سنجش گرد و غبار به محیط زیست خراسان رضوی تحویل داده شد
  • رقیقش کن!
  • روزنامه دولت: هفته پیش، رئیسی در باره برخوردهای نامناسب با پدیده بی حجابی تذکر داده بود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون علیه بیماری لمپی اسکین در شهرستان درگز
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • پدیده کشتی ایران، آرش یوشیدا را حذف کرد
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی