Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴سردار حسین اشتری امروز یکشنبه (۲۹ مهرماه) در حاشیه بازدید از مواکب و پایانه مرزی شلمچه و تردد زوار اربعین در این منطقه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جا دارد از همین جا از زائران اباعبدالله الحسین (ع) تشکر کنم که نهایت همکاری را با فرزندان خود در نیروی انتظامی داشته اند.

وی افزود: خوشبختانه تردد زائرین تسهیل شده و در مرز‌های سه گانه ما شلمچه، چذابه و مهران تردد به صورت روان انجام می‌شود و مشکل امنیتی وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده ناجا ادامه داد: در مسیر‌ها همکاران من حضور دارند و توصیه‌هایی نیز به زوار دارند تا با همکاری و هماهنگی‌های که صورت می‌گیرد، شاهد هیچ مشکلی نباشیم.

اشتری با بیان اینکه زائرین برای اخذ ویزا به مراکز اعلام شده مراجعه کنند، عنوان کرد: همچون سال گذشته تذکر می‌دهیم که افرادی که قصد حضور در راهپیمایی اربعین حسینی و عزیمت به عتبات عالیات را دارند، گذرنامه و ویزای خود را از شهر‌ها مبداء و مراکز مورد اعتمادی که اعلام شده تهیه کنند تا دچار مشکل و افراد سودجو نشوند.

وی اظهار کرد: در مرز‌ها و پایانه‌ها امکان صدور ویزا و گذرنامه وجود ندارد. اداره گذرنامه به صورت سه شیفت پاسخگوی زائران است و از روز‌های گذشته جهت تسهیل در روند خدمات رسانی به زوار، ویزا در مراکز گذرنامه برای افرادی که درخواست اخذ گذرنامه جدید داشته اند نیز صادر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: امیدوارم به این روالی که زوار تاکنون برای حضور در آیین راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می‌کنند، در روز‌های آینده نیز با همین روال تردد کنند.

وی تصریح کرد: به زائرین اربعین حسینی توصیه می‌کنیم برای اخذ گذرنامه و ویزا و همچنین حضور در حماسه بزرگ اربعین حسینی از هم اکنون اقدام کنند و حرکت خود را برای روز‌های منتهی به آخر نگذارند، زیرا اکنون مرز‌ها آماده و خوب هستند و تردد با سهولت و روانی انجام می‌شود.

اشتری اظهار کرد: امیدوارم این هماهنگی‌ها و نظم خوبی که وجود دارد، تا آخر به همین شکل باقی بماند و در برگشت نیز به خوبی خدمتگذار زائران اربعین حسینی باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی به استقرار نیرو‌های انتظامی در مرز‌های سه گانه کشور اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و عشق و علاقه در مرز‌های سه گانه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی حضور دارند و امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را به زائرین ارائه دهیم.

وی از زائران خواست برای سهولت در تردد و عزیمت به عتبات عالیات از مرز شلمچه استفاده کنند و خاطرنشان کرد: اعلام شده که زائران صرفا از مرز شلمچه برای حضور در راهپیمائی با شکوه اربعین حسینی استفاده کنند و ما باز هم به زائرینی که قصد حضور در این حماسه بزرگ را دارند با توجه به وجود زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای پذیرش زائر در مرز شلمچه توصیه می‌کنیم برای خروج از کشور حتما از این مرز استفاده کنند و هیچ مشکلی هم در این زمینه نداریم.

اشتری از وجود امنیت در داخل و خارج مرز‌های سه گانه کشور خبرداد و افزود: خوشبختانه در داخل و خارج مرز‌ها به برکت آقا امام حسین (ع) مشکلی نداریم. البته مردم باید هشیار باشند و چنانچه مورد مشکوکی را مشاهده کردند فورا به نیرو‌ها و مقامات امنیتی و انتظامی اطلاع دهند.

فرمانده ناجا گفت: تاکنون گذرنامه جعلی نداشته ایم، اما تعداد کمی ویزای جعلی وجود داشت که خوشبختانه همه آن‌ها شناسایی و به مقامات قضائی ارجاع داده شدند. مردم باید مراقب باشند و از مراکزی که قبلا اطلاع رسانی شده نسبت به اخذ ویزا اقدام کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اربعین شلمچه چذابه مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود