Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی عصر یکشنبه در نشست ستاد بازآفرینی محله های ناکارآمد البرز افزود: حدود 900 هزار نفر از جمعیت استان در مناطق حاشیه ای و محله های غیرمقاوم سکونت دارند که می بایست عملیات بازآفرینی این محله با سرعت انجام شود.
وی تاکید کرد که بازآفرینی محله های ناکارآمد بسیاری از مشکلات اجتماعی شهرهای استان را برطرف می کند و باید این طرح ملی با عزم همگانی به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار البرز ادامه داد: اگر بودجه ملی برای ساماندهی، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده استان جذب نکنیم در آینده نزدیک با مشکلات دیگری دست و پنجه نرم خواهیم کرد.
وی از بانک مسکن و اداره کل ثبت اسناد استان البرز خواست برای تحقق اهداف ستاد بازآفرینی شهری با جدیت ورود کنند و نیازها را مرتفع سازند.
«بیش از 2 هزار هکتار بافت فرسوده و غیرمقاوم شهری در استان البرز شناسایی شده است.»
نماینده عالی دولت در بخش دیگری از سخنانش گفت: معاونت راهداری وزارت راه و شهرسازی با اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز امکانات راهداری البرز موافقت کرده است.
وی اظهار داشت : اکنون با تعامل وزارت راه وشهرسازی پروژه های بزرگی همچون آزادراه تهران-شمال، بزرگراه همت، قطارشهری، راه آبیک به چرمشهر، راه آهن البرز با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال انجام است.
«استان البرز یک هزارو450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی دارد که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.
در نشست ستاد بازآفرینی محله ها که مدیرکل راه و شهرسازی البرز و نمایندگان دیگر دستگاه های اجرایی حضور داشتند، راه های تسریع در بازآفرینی محله ها بررسی شد.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان البرز ترافیک دستگاه های اجرایی مدیرکل راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان البرزگفت: در استان البرز بخش مهمی از تولیدات در بخش باغی، زراعی و دامی توسط کشاورز، دامدار و تولید کننده، انجام می‌شود و این بیانگر مردمی بودن اقتصاد در حوزه تولیدات کشاورزی و دامی در استان البرز است.

وی افزود: در این میان جهاد کشاورزی نقش هدایت، راهبردی، تسهیلگری، کمک به صدور مجوزها و حل و فصل مشکلات در حوزه تولید را بر عهده دارد و تولید توسط بهره‌بردار، کشاورز، تولیدکننده، دامدار و مرغدار در حال انجام است. به این شکل حجم تولیدات برای مصرف وارد بازار استان شده و مازاد آن هم به استان‌های هم مرز و مجاور فرستاده می‌شود و متقابلا از استان‌های دیگر هم به استان البرز وارد می‌شود.

حسنی مقدم بیان کرد: طبق سند ابلاغی مقام معظم رهبری وظیفه اصلی و اساسی جهاد کشاورزی امنیت غذایی است. امنیت غذایی یعنی تولید غذا و بعد فراهم کردن دسترسی آحاد مردم به غذای کافی است. خوشبختانه بالای ۸۵ درصد نیاز غذایی کشور در داخل در حال تولید بوده و در استان البرز هم به همین شکل است. چون استان البرز جزو استان‌هایی است که تراکم جمعیتی دارد، یعنی قریب ۳.۵ میلیون نفر جمعیت در این استان زندگی می‌کنند و قریب ۳.۷  درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گفت: خوشبختانه کمبودی در زمینه کمبود کالاهای اساسی در استان البرز وجود ندارد، چون از محل تولیدات استان تامین شده و یا اینکه از استان‌های همجوار وارد بازار می‌شود. بنابراین با توجه به توانمندی‌های تولید وفور کالاها و مواد غذایی را در استان داریم که اعم از میوه‌ها، مواد پروتئینی، شکر و مرغ و.. است.

حسنی مقدم در ادامه اظهار کرد: در بعضی از محصولات هم مثل تخم مرغ، شیر در استان مازاد تولید داریم و بعضی محصولات دیگر هم با کمبود تولید مواجه هستیم که در این زمینه برنامه‌های بلند مدتی برای افزایش حجم تولیدات در سازمان جهاد وجود دارد.

وی درخصوص وضعیت بازار گفت: هیچکدام از اقلام اساسی دولتی شامل برنج، شکر و گوشت منجمد و گوشت مرغ که توسط جهاد کشاورزی توزیع می‌شود، افزایش قیمت نداشته است و اگر موردی از افزایش قیمت مشاهده می‌شود، این گران فروشی است و گرانی نیست.

حسنی مقدم ادامه داد: در خصوص گران فروشی هم باید با آن برخورد شود. بازرسی از خرده فروشی‌ها برعهده وزارت صمت و اتاق اصناف است. البته این نظارت و بازرسی به جدیت در حال انجام بوده و روزانه از واحدهای صنفی بازدید و بازرسی می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی درخصوص عملکرد جهاد کشاورزی بر نظارت بر تامین و توزیع اقلام خوراکی گفت: جهاد کشاورزی در راستای وظایف و تعهدات خود در سال گذشته بالغ بر ۱۰۰۰پرونده تعزیراتی تشکیل داده که در این زمینه بالغ بر۱۸ میلیارد تومان جریمه صورت گرفته است. اما وظیفه ما در جهاد کشاورزی تامین و تولید مواد غذایی بوده لذا در این حوزه جهاد نظارت و بازرسی مراکز عمده تولید، انبارها و سردخانه‌ها را بر عهده دارد. البته جهاد کشاورزی در کنار ارگان‌های دیگر ایستاده و در کار کارگروه‌های که تشکیل می‌شود مشترکا در بازرسی‌ها شرکت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است