Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله شمیرانی در گفتگو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر افزود: پویش سه شنبه های بدون خودرو در استان البرز جهت ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و کاهش آلودگی هوا این هفته به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان البرز باهمکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان ، اداره کل حفاظت محیط زیست ، هیئت ورزشهای همگانی ، هیئت انجمنهای ورزشی ، پلیس راهور، کارگروه همگانی هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه سه شنبه های بدون خودرو این بار به مناسبت هفته تربیت بدنی ویژه تر برگزار می شود، افزود: اول آبان ماه ساعت ۸ صبح از  محل برگزاری: بلوار دانش آموز - چهارراه دولت آباد - جنب بیمارستان قائم - روبروی شهرداری منطقه ۹ - ساختمان دی - اداره کل تامین اجتماعی استان البرز شاهد برنامه سه شنبه های بدون خودرو و رکاب زنی ورزشکاران و علاقمندان خواهیم بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سه شنبه های بدون خودرو شمیرانی معاون ورزش و جوانان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود

تین نیوز

 رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده ای شهرستان جلفا از اجرای عملیات عمرانی برای حذف پیچ های خطرناک در محور جلفا-سیه رود خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه وشهرسازی، ایوب کنگری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جلفا گفت: عملیات عمرانی حذف پیچ های خطرناک جاده سیه رود به دلیل شیب تند، عدم وجود دید کافی برای رانندگان و قرارگیری در میانه پرتگاه و تپه خاکی یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان جلفا می باشد که با تخصیص اعتبار ۲ پیچ ۹۰ درجه سیه رود جهت تردد ایمن و بهبود مسیر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جلفا شروع شده و استمرار دارد.     

وی افزود: در این عملیات احداث یک دستگاه پل با لوله های بتنی ۶ متری، تعریض دو دستگاه پل با باکس بتنی، ترانشه برداری و خاکریزی به ارتفاع ۴ متر و عرض ۱۱ متر بطول ۵۰۰ متر از جمله اقداماتی است که در اجرای این پروژه صورت گرفته است.                                          

کنگری ادامه داد : بر اساس تفاهمنامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی با سازمان منطقه آزاد ارس مقرر گردیده عملیات اجرایی پروژه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جلفا آغاز و تا پایان موعد مقرر (تیرماه ۱۴۰۳) به بهره برداری برسد.                  

گفتنی است محدوده منفصل نوردوز سازمان منطقه آزاد ارس در ۶۵ کیلومتری شرق جلفا قرار گرفته و تنها مرز زمینی ایران با ارمنستان و اوراسیا می باشد و از اهمیت بالایی در تعاملات اقتصادی و سیاسی بین دو کشور برخوردار است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری پویش قرانی نوگل من در جغتای
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف