Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با رؤسا، دبیران کل و خرانه‌داران پیشین این کمیته که قرار بود فردا (دوشنبه) برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست رؤسا، دبیران و خزانه‌داران ادوار گذشته کمیته ملی المپیک با مسئولان کمیته ملی المپیک که قرار بود فردا (دوشنبه) برگزار شود به دلیل اینکه برخی از مدعوین شرایط حضور در نشست را نداشتند، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست قرار بود با هدف بهره‌مندی از تجارب و نقطه نظرات رؤسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و با دعوت صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شود.

کیومرث هاشمی، محمد علی‌آبادی، رضا قراخانلو، سیدمصطفی هاشمی‌طبا، عیسی کلانتری، حسن غفوری‌فرد، حسین محلوجی، بهرام افشارزاده، سیدنصرالله سجادی، علی کفاشیان، مهدی کرباسیان، امیر حسینی و محمدعلی شجاعی تعدادی از مدعوین این نشست بودند.

انتهای پیام/

R7890/P1015145/S3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود