Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه تردد زائرین اربعین از مرزها تسهیل شده و در مرزهای سه گانه شلمچه، چذابه و مهران تردد به صورت روان انجام می شود و مشکل امنیتی نیز وجود نداشته است. آفتاب‌‌نیوز : سردار حسین اشتری امروز یکشنبه (29 مهرماه)  در حاشیه بازدید از مواکب و پایانه مرزی شلمچه و تردد زوار اربعین در این منطقه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جا دارد از همین جا از زائران اباعبدالله الحسین(ع) تشکر کنم که نهایت همکاری را با فرزندان خود در نیروی انتظامی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خوشبختانه تردد زائرین تسهیل شده و در مرزهای سه گانه ما شلمچه، چذابه و مهران تردد به صورت روان انجام می شود و مشکل امنیتی وجود نداشته است.
فرمانده ناجا ادامه داد: در مسیرها همکاران من حضور دارند و توصیه هایی نیز به زوار دارند تا با همکاری و هماهنگی‌های که صورت می‌گیرد، شاهد هیچ مشکلی نباشیم.
اشتری با بیان اینکه زائرین برای اخذ ویزا به مراکز اعلام شده مراجعه کنند، عنوان کرد: همچون سال گذشته تذکر می دهیم که افرادی که قصد حضور در راهپیمایی اربعین حسینی و عزیمت به عتبات عالیات را دارند، گذرنامه و ویزای خود را از شهرهای مبداء و مراکز مورد اعتمادی که اعلام شده تهیه کنند تا دچار مشکل و افراد سودجو نشوند.
وی اظهار کرد: در مرزها و پایانه ها امکان صدور ویزا و گذرنامه وجود ندارد. اداره گذرنامه به صورت سه شیفت پاسخگوی زائران است و از روزهای گذشته جهت تسهیل در روند خدمات رسانی به زوار، ویزا در مراکز گذرنامه برای افرادی که درخواست اخذ گذرنامه جدید داشته اند نیز صادر می شود.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: امیدوارم به این روالی که زوار تاکنون برای حضور در آیین راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می کنند، در روزهای آینده نیز با همین روال تردد کنند.
وی تصریح کرد: به زائرین اربعین حسینی توصیه می کنیم برای اخذ گذرنامه و ویزا  و همچنین حضور در حماسه بزرگ اربعین حسینی از هم اکنون اقدام کنند و حرکت خود را برای روزهای منتهی به آخر نگذارند، زیرا اکنون مرزها آماده و خوب هستند و تردد با سهولت و روانی انجام می شود.
اشتری اظهار کرد: امیدوارم این هماهنگی ها و نظم خوبی که وجود دارد، تا آخر به همین شکل باقی بماند و در بازگشت نیز به خوبی خدمتگذار زائران اربعین حسینی باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی به استقرار نیروهای انتظامی در مرزهای سه گانه کشور اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و عشق و علاقه در مرزهای سه گانه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی حضور دارند و امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را به زائرین ارائه دهیم.
وی از زائران خواست برای سهولت در تردد و عزیمت به عتبات عالیات از مرز شلمچه استفاده کنند و خاطرنشان کرد: اعلام شده که زائران صرفا از مرز شلمچه  برای حضور در راهپیمائی با شکوه اربعین حسینی استفاده کنند و ما باز هم به زائرینی که قصد حضور در این حماسه بزرگ را دارند با توجه به وجود زیرساخت ها و امکانات لازم برای پذیرش زائر در مرز شلمچه توصیه می کنیم برای خروج از کشور حتما از این مرز استفاده کنند و هیچ مشکلی هم در این زمینه نداریم.
اشتری از وجود امنیت در داخل و خارج مرزهای سه گانه کشور خبر داد و افزود: خوشبختانه در داخل و خارج مرزها به برکت آقا امام حسین(ع) مشکلی نداریم. البته مردم باید هوشیار باشند و چنانچه مورد مشکوکی را مشاهده کردند فورا به نیروها و مقامات امنیتی و انتظامی اطلاع دهند.
به گزارش ایسنا، فرمانده ناجا گفت: تاکنون گذرنامه جعلی نداشته‌ایم، اما تعداد کمی ویزای جعلی وجود داشت که خوشبختانه همه آنها شناسایی و به مقامات قضائی ارجاع داده شدند. مردم باید مراقب باشند و از مراکزی که قبلا اطلاع رسانی شده نسبت به اخذ ویزا اقدام کنند.

کد خبر: ۵۵۲۱۶۲ تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرمانده ناجا زائران اربعین سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی

به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود