Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@21:52:59 GMT

۱۲ هزار زائر اربعین حسینی (ع) در اندیمشک پذیرایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۳۴۷۲

۱۲ هزار زائر اربعین حسینی (ع) در اندیمشک پذیرایی شدند

بهمن پاپی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: ۱۵۰ زائر از اتباع کشورهای همسایه شامگاه روز گذشته در اندیمشک اسکان و خدمات رفاهی از جمله استعمام در مکان‌های مشخص شده ارائه و مواکب یادمان شهدای گمنام با آمادگی کامل در تمام ساعات شبانه‌روز آماده خدمت به زوار اربعین حسینی (ع) هستند.

وی افزود: ۴ دستگاه اتوبوس حامل ۱۹۰ نفر زائر اربعین حسینی از کشور پاکستان بامداد امروز در بارگاه شهدای گمنام اندیمشک حضور یافته و پس از پذیرایی و برگزاری مراسم سینه‌زنی در اندیمشک بدرقه و اندیمشک را به مقصد گذرگاه مرزی ایران و عرق ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول هماهنگی مواکب شهدای گمنام اندیمشک با اشاره به حضور ۳ دستگاه اتوبوس حامل اتباع کشور افغانستان در یادمان شهدای گمنام اندیمشک، گفت: ۱۴۵ نفر از زائران اتباع کشور افغانستان در اندیمشک پذیرایی و بدرقه شدند.

وی تصریح کرد: ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی از ساعات اولیه بامداد امروز تا کنون در یادمان شهدای گمنام اندیمشک مورد استقبال،  پذیرایی، ارائه خدمت و بدرقه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان اولین شهر میزبان زوار اربعین حسینی (ع) در خوزستان و مهم‌ترین محور مواصلاتی به گذرگاه‌های چذابه، شلمچه در کشور شناخته و افتخار خدمت به بخشی از زوار مهران را نیز به عهده دارد.

کد خبر 4437209

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی شهدای گمنام شهرستان اندیمشک اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر کرمانشاه مشهد مرز مهران یاسوج شهرکرد خبرگزاری مهر خرم آباد شیراز خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  آمده است:بار دیگر رجعت سردارانِ عشق و غربت، رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، شهرمان را آغشته به عطر کربلا نموده و پرچم شکوه‌شان بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آمده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مردم عزیز، انقلابی و شهیدپرور استان قم دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر دو شهیدگمنام (از کربلا تا جمکران در آغوش امام)، در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت، مصادف با شب شهادت رئیس مکتب، امام صادق علیه السلام، بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا و اعلام آماده باش محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را اعلام نمایند. 

زمان: روز جمعه چهاردهم اردیبهشت، ساعت ۱۶:۳۰ 
مکان: انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص) - میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس