Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@21:30:13 GMT

رونمایی از قرعه آخرین شاگردان خادم در بوداپست

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۳۴۹۸

رونمایی از قرعه آخرین شاگردان خادم در بوداپست

یونس امامی و مجتبی گلیج به عنوان آخرین نمایندگان کشتی آزاد ایران در رقابت های جهانی حریفان خود را شناختند.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه کشی اوزان 70 و 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.


در این 2 وزن یونس امامی و مجتبی گلیج، 2 کشتی جوان و کم تجربه برابر حریفان خود قرار می گیرند و آخرین شانس های کشتی ایران برای رسیدن به مدال در رقابت های جهانی به حساب می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 70 کیلوگرم که 28 کشتی گیر حضور دارند یونس امامی به جز مبارزه اول، در صورت صعود کار بسیار سختی در دورهای بعدی خواهد داشت. او در دور نخست به مصاف تیموراز سالکازانوف از اسلواکی می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با زورابی یاکوبیشویلی دارنده مدال طلای جهان از گرجستان مبارزه می کند. در گروه امامی ماگومدروسول گاژی ماگمدوف دارنده مدال طلای جهان از روسیه و جیمز گرین دارنده مدال نقره جهان از آمریکا حضور دارند.


در وزن 97 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، مجتبی گلیج در دور اول با اصلان بک آلبوروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران یانگ از چین و کیم از کره پیکار خواهد کرد. در گروه گلیج عبدالرشید سعداله یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه، الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز اروپا و نفر پنجم المپیک از گرجستان حضور دارند. البته گلیج در صورت غلبه بر حریفان آذربایجانی و گرجستانی تا مرحله نیمه نهایی با سعداله یف روبرو نخواهد شد.


رقابت های اوزان فوق از ساعت 12 ظهر فردا (دوشنبه) برگزار می شود.

کشتی رسول خادم (رئیس فدراسیون)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی رسول خادم رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سعید اسماعیلی ملی، پوش وزن ۶۷ کیلو گرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا بعد از پیروزی در مقابل کشتی گیر میزبان و کسب نشان طلا گفت: در دور اول این رقابت‌ها حریف چینی را شکست دادم و در کشتی دوم کشتی گیر تاجیکستان پر تلاش بود و موفق شدم او را هم شکست بدهم و دور سوم کشتی گیر ترکمنستان بُردم و در فینال هم کشتی گیر میزبان از کیفیت خوبی برخوردار بود و ۳ بر ۱ او را شکست دادم و این مدال را به روح عمو و پسر عمویم تقدیم می‌کنم.

وی در مورد شگردهایش در این دوره از رقابت‌ها گفت: به هر حال حریفان هم روی کشتی ما آنالیز دارند و روی کُنده‌ها کار کرده اند و سعی کردم برای هر کشتی برنامه داشته باشم، اما باید قبول کرد که در آسیا کشتی فرنگی پیشرفت خوبی داشته است.

وی در پایان گفت: من برای رسیدن به این رقابت‌ها تلاش زیادی کرده بودم و این مدال طلا حاصل تلاش کادر فنی و فدراسیون است و من از آقای هادی عامل به عنوان گزارشگر این رقابت‌ها هم تشکر می‌کنم و امیدواریم در میادین بزرگتر بتوانم برای کشورم مدال کسب کنم.

لازم به ذکر است در این وزن، اسماعیلی در یک هشتم ۱۱ بر صفر از سد کشتی گیر چین «لی» گذشت و به دور یک چهارم نهایی رسید. ملی پوش کشورمان در مقابل حریف تاجیکستانی با امتیاز عالی به دور نیمه نهایی رسید و در مرحله نیمه نهایی اسماعیلی در مقابل آتدایف از ترکمنستان با امتیاز عالی در ۵۶ ثانیه پیروز شد و به دیدار نهایی راه یافت.

دیگر خبرها

  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند