Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری البرز گفت: درخواست‌ها و مشکلات ۶ واحد تولیدی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شد.

به گزارش ایلنا، پرویز زرگر با اعلام این خبر اظهار داشت: این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و تشکلهای بخش‌خصوصی برگزار شد، درخواست‌های شرکت‌های بیتا پروتئین فردیس، دانش‌میوه خاورمیانه، قالب‌های صنعتی ایران خودرو و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: مشکلات این واحدها در زمینه مالی، زیست‌محیطی و آب منطقه‌ای و موافقت با تمدید پروانه بهره‌برداری توقف اقدامات اجرایی، تقسیط بدهی و پرداخت تسهیلات جدید بود و مصوبات این جلسه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ایران خودرو خاورمیانه جلسه بررسی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید از دو واحد تولیدی در ارومیه، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.

عمده مشکلات این مجموعه های تولیدی در حوزه هایی چون شرکت شهرک های صنعتی، سازمان امور مالیاتی و تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک های عامل می باشد که تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

واحد تولیدی نخست فعالیت خود را در ارومیه آغاز کرده است و انواع کنسانتره، پوره و رب تولید می کند.

واحد تولیدی  دوم نیز     در ارومیه انواع پنیر  تولید می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه