Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@10:21:03 GMT

خودکشی شراره رخام با اسلحه +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۳۵۷۵

خودکشی شراره رخام با اسلحه +عکس

خودکشی شراره رخام با اسلحه +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: شراره رخام بازیگر سینما اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۵ زخمی بر اثر تیراندازی در واشنگتن

بر اثر تیراندازی در شهر واشنگتن، دست‌کم ۲ تن کشته و ۵ تن دیگر زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اداره پلیس شهری واشنگتن اعلام کرد بر اثر وقوع تیراندازی در ساعات اولیه صبح روز گذشته، هفت نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که 2 تن از آنها کشته و 5 تن دیگر زخمی شدند.

براساس گزارش پلیس، این تیراندازی در شمال غربی واشنگتن رخ داد و ماموران با دریافت گزارش تیراندازی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و جسد 2 نفر را در صحنه حادثه یافتند. مجروحان حادثه نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

پلیس تحقیقات خود را درباره این حادثه و انگیزه ضارب از این تیراندازی آغاز کرده اما تحقیقات اولیه حاکی از آن است که یک یا چند ضارب به طور تعمدی به سمت قربانیان شلیک کرده اند.

اداره پلیس جایزه 50 هزار دلاری را برای هر اطلاعاتی که منجر به دستگیری عوامل این تیراندازی شود، تعیین کرده است.

بالا گرفتن خشونت‌های مسلحانه در آمریکا تا حدی است که هر هفته شاهد تیراندازی‌های خونین در نقطه‌ای از ایالات متحده هستیم. این تیراندازی‌ها در مکان‌های عمومی مانند مدارس، مراکز خرید و کلیساها به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

گفته می‌شود آمار بالای تیراندازی‌های جمعی در آمریکا موجب اضطراب و ناامنی مردمی شده و بحث‌های سیاسی زیادی را به راه انداخته است. منتقدان افراطی‌های جمهوری‌خواه حامی سلاح را به همکاری خیانت‌آمیز با لابی‌های اسلحه متهم می‌کنند.

در سال‌های اخیر، گروه‌های لابی ضد اسلحه البته در آمریکا نفوذ پیدا کرده‌اند ، اما در راس سیاست، به دلیل توازن قوا در سنا و محدودیت‌های سیستمی، هنوز کار چندانی انجام نشده است. بنابراین جمهوری خواهان همچنان در کنار صاحبان اسلحه هستند و دموکرات ها با پروژه های خود به جایی نمی رسند. برخی می گویند، بایدن به سادگی می تواند دستورات اجرایی صادر کند، یا وضعیت اضطراری بهداشت عمومی را اعلام کند و با توجه به تلفات خشونت با سلاح، اقدامات متقابل را انجام دهد. با این حال، در هر دو مورد، لغو این امر آسان خواهد بود و تا انتخابات بعدی هم تنها چند ماه دیگر باقی مانده است.

انجمن ملی سلاح آمریکا (NRA) یکی از قدرتمندترین سازمان های غیرنظامی در این کشور است که منافع صاحبان اسلحه و کسانی را که آن را ضروری می دانند هدایت می کند.

این انجمن ممکن است در سال‌های اخیر بخشی از نفوذ خود را از دست داده باشد و دیگر به اندازه سال 2016 که حدود 54 میلیون دلار برای مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری هزینه کرد قدرت مالی نداشته باشند. اما لابی اسلحه و حامیان آن پس از آن هم حدود 33 میلیون دلار در انتخابات ریاست جمهوری 2020 سرمایه گذاری کردند. یکی از اهداف اصلی آن ها جلوگیری از قوانین سختگیرانه علیه صاحبان اسلحه است.

در این شرایط، دموکرات های حاکم به ویژه طرفدار قوانین سخت گیرانه حمل اسلحه هستند، در حالی که جمهوری خواهان مخالف آن هستند. اما اکثریت نمایندگان سیاسی آمریکا علیه کشیدن دیوار قانونگذاری در مجلس سنای ایالات متحده در برابر این مسئله هستند. برای اجرای چنین پروژه ای اکثریت 60 درصدی در کنگره لازم است که وجود ندارد.

تیراندازی در ایالات متحده 4 کشته و 5 زخمی به‌جای گذاشت2 کشته و 5 زخمی بر اثر تیراندازی در آرکانزاس آمریکا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودکشی با روح آدم چه می کند؟ | ببینید
  • عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه، خودکشی کرد
  • عامل قتل خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • خودکشی عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه + جزئیات
  • عامل قتل‌عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • ملی پوشان اسلحه سابر عازم مجارستان شدند
  • ملی پوشان اسلحه سابر عازم مجارستان شدند/ آخرین گام برای المپیک
  • ۲ کشته و ۵ زخمی بر اثر تیراندازی در واشنگتن
  • خودکشی اصلی‌ترین علت مرگ‌های قابل پیشگیری در دنیا