Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حبیب اله ساداتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جزئیات تصادف اتفاق افتاده زائران مازندرانی در اربعین، اظهار کرد: در شب گذشته ون حامل زائران ایرانی در مسیر حله به سمت کربلا، واژگون شد.

وی با بیان این‌که سرعت زیاد دلیل اصلی وقوع این حادثه بوده است، تصریح کرد: واژگونی خودرو حامل زائرین موجب مصدومیت 13 زائر ایرانی شد که 11 نفر آنها از مازندران و دو نفر از استان البرز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حج و زیارت مازندران افزود: دو نفر از حادثه‌دیدگان به دلیل شکستگی استخوان پا شب گذشته به ایران منتقل شده و 11 نفر دیگر نیز به کشور باز خواهند گشت.

ساداتی ادامه داد: به دلیل پیش‌بینی تصادف در برخی مسیرهای تردد زائرین، اتوبوس آمبولانس، آمبولانس و 30 نیرو مستقر شده تا امداد رسانی به فوریت انجام شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، حمید محبوبی افزود: بامداد امروز سه شنبه در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال احمرپایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 او گفت: این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

دیگر خبرها

  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت