Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نهایی بیست‌ودومین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد و جابه‌جایی سه رکورد ملی و یک رکورد باشگاهی خاتمه یافت. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، مرحله نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان، گرامیداشت هفته تربیت بدنی که با شرکت 135 ورزشکار از تیم‌های دانشگاه آزاد، آسان پرداخت، غفاری تاکستان، سپاهان، نیروی هوایی، اردکان یزد، شهرداری بندرعباس، مقاومت همدان و جهش دامغان از صبح دیروز (شنبه - 28 مهرماه) در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده بود، عصر امروز با پیگیری ادامه رقابت‌ها در روز پایانی با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد که برای چهارمین سال متوالی صورت گرفت، به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های آسان پرداخت و غفاری تاکستان نیز عنوان‌های نایب قهرمانی و سومی را کسب کردند.

در این مرحله حدیثه رئوف از تیم آسان پرداخت با ثبت زمان 4:45.46 دقیقه رکورد ملی 1500 متر نوجوانان و جوانان ایران را بهبود بخشید. پیش از این، بهاره جهان تیغ با زمان 4:51.26 دقیقه رکورددار این ماده در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان بود.

همچنین فاطمه محیطی‌زاده از باشگاه اردکان یزد با کسب 4372 امتیاز رکورد ملی هفتگانه جوانان ایران را شکست. نیلوفر قاسمعلی‌پور با 3392 امتیاز پیش از این رکورددار این ماده بود.

در 400 متر بامانع نیز شهلا محمودی از تیم غفاری تاکستان با زمان 1:01.49 دقیقه رکورد باشگاهی این ماده را بهبود بخشید.

مراسم اختتامیه و اهدای کاپ‌های تیم‌های برتر با حضور مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی، هاشم صیامی، دبیر فدراسیون، پریسا بهزادی، نایب رئیس بانوان، تیمور غیاثی، دبیر سازمان تیم‌‌های ملی، عباس فتحی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات و لیگ، میکائیل کاکاوند، رئیس هیئت دوومیدانی استان قزوین، باطنی، سرپرست تیم دانشگاه آزاد، الهام نوبخت، نماینده باشگاه آسان پرداخت، رحمانی، مدیرعامل باشگاه غفاری تاکستان و دیگر دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات برگزار شد.

انتهای پیام/ 

R1351/P1015145/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت

بعد از ناکامی دو فینالیست ایرانی اوزان ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشورمان، دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۲۰ توکیو فینال ۹۷ کیلوگرم قهرمانی آسیا را برد و صاحب چهارمین مدال طلای تیم ملی فرنگی در بیشکک شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدهادی ساروی با شکست حریف قزاقستانی‌اش مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. او که پیش از این 9 بر صفر بالتمونخ مغول و 8 بر صفر یئول ون از کره جنوبی را برده بود، در فینال وزن 97 کیلوگرم قهرمانی آسیا مقابل یوسوف ماتسی‌اف قزاق قرار گرفت که این کشتی را 9 بر صفر برد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا چهار فینالیست و یک کشتی‌گیر در رده‌بندی داشت که امیررضا ده‌بزرگی با شکست حریفش صاحب مدال برنز وزن 60 کیلوگرم شد و سعید اسماعیلی هم با غلبه بر حریف قرقیزستانی در فینال 67 کیلوگرم به مدال طلای آسیا رسید، اما محمدرضا رستمی و رسول گرمسیری فینال اوزان 72 و 82 کیلوگرم را به حریفان ژاپنی‌شان باختند. 

پایان‌بخش کشتی‌های امروز برای تیم ملی فرنگی کشورمان هم فینال 97 کیلوگرم بود که ساروی این مسابقه را به سود خود تمام کرد و قهرمان آسیا شد.

در روز اول این مسابقات هم ناصر علیزاده و امین میرزازاده در 87 و 130 کیلوگرم به نشان طلا رسیدند، پویا دادمرز در 55 کیلوگرم صاحب نشان نقره شد و ایمان محمدی در 63 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

به این ترتیب شاگردان حسن رنگرز با چهار طلای اسماعیلی، علیزاده، ساروی و میرزازاده و سه نقره دادمرز، رستمی و گرمسیری و دو برنز ده‌بزرگی و محمدی و مجموع 9 مدال به کار خود در پیکارهای آسیایی خاتمه دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ساروی چهارمین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • ناکامی در دومین فینال متوالی؛ گرمسیری هم به ژاپنی‌ها باخت
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است
  • غول سنگین وزن چهارمین فرنگی‌کار ایرانی در نیمه نهایی آسیا