Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین مجمع عمومی جامعه اسلامی فرهنگیان با حضور محمدرضا باهنر و عزت‌الله دهقان برگزار شد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، دهمین مجمع عمومی جامعه اسلامی فرهنگیان با حضور عزت‌الله دهقان دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت و 330 نفر از اعضاء در سالن اجتماعات شهید لاجوردی مجتمع آموزشی شهدای مؤتلفه اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌الله دهقان دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان در این برنامه طی سخنانی با اشاره به بُعد تربیتی و انسان‌ساز جریان انقلاب اسلامی ایران گفت: بر اساس رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی جریانی انسان‌ساز است و امروزه این تفکر به جهانیان صادر شده است.

وی افزود: امروزه شاهد غفلت برخی افراد از این بُعد تربیتی انقلاب اسلامی هستیم، ما باید در راستای کشف حقیقت انقلاب و استفاده از تربیت‌های الهی جاری شده در آن بکوشیم و به آنها جامۀ عمل بپوشانیم. این در حالی است که تمام عزم دشمنان در جهت جلوگیری از صدور پیام‌های انقلاب اسلامی به جهانیان است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم انجام فعالیت‌های فرهنگی گفت: جامعۀ اسلامی فرهنگیان که شامل جمعی از قشر معلمان است، در این زمینه وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند. انجام کار فرهنگی عمده برنامه‌های این تشکل است.

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین به عنوان مهمان ویژه این برنامه نیز طی سخنانی ضمن ارائه تحلیلی از کاربرد تشکلها در تسهیل امر انتخابات و کمک به نهاد شورای نگهبان از طریق معرفی کاندیداها گفت: در صورت تحقق این امر، رسیدن تعداد کاندیداهای مجلس به 12000 نفر وهمچنین تعداد نامزدهای ریاست جمهوری به 600 نفر غیر ممکن است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به برخی مشکلات آحاد مردم در این برهه از زمان، همچنان مبانی انقلاب اسلامی ایران را مستحکم و اصول نظام را پابرجا دانست.

انتهای پیام/

R1410/P1011199/S4,37/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدابراهیم رییسی، ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است را به این شرح برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی ابلاغ کرد:

«ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی براساس مصوبه جلسه ۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌گردد:

«ماده واحده- با استناد به ماده ۲ آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی (مصوب جلسه ۳۹۸ مورخ ۱۳۷۶/۰۳/۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن)، خانم عاطفه خادمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی انتخاب می‌شود».

کد خبر 6096888 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • کتاب «حضرت فاطمه (س)» رونمایی می‌شود
  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا