Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی فروردین، یکشنبه پس از تساوی برابر گل گهر سیرجان در شیراز اظهار داشت: بازی سخت و درگیرانه ای بود و ما نیز در غیاب ابراهیم طالبی سرمربی تیم، تفکرات او را در زمین پیاده کردیم.

وی اضافه کرد: تیم ما در اکثر بازی ها خط دفاع خوبی دارد و در این دیدار هم که سه گل خوردیم بر اثر اتفاق های غیر پیش بینی شده در فوتبال رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم قشقایی شیراز ضمن تقدیر از هواداران این تیم اظهارداشت: آنها در این بازی سنگ تمام گذاشتند و هر بار که از حریف عقب افتادیم با تشویق های بی امان خود به بازیکنان روحیه دادند و همین امر موجب شد، گل های خورده را بی درنگ جبران کنیم.

او تاکید کرد: زدن 6 گل در این بازی نشان دهنده این است که هر 2 تیم فوتبال تهاجمی را در دستور کار قرار داشتند و تماشاگران هم لذت بردند.

فروردین بیان داشت: تیم قشقایی شیراز از سوی بخش خصوصی اداره می شود و لازم است مسئولان استان از این تیم بیشتر حمایت کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول قشقایی شیراز مهدی فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد

به گزارش "ورزش سه"، جانشین توماس توخل و سرمربی بایرن مونیخ در فصل آینده رالف رانگنیک است. چهره‌ای آشنا برای فوتبال آلمان که دستاوردهای جذابی داشته و دیدگاه جالبی به فوتبال دارد و اکنون هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد اما پیشنهاد باواریایی‌ها او را وسوسه کرده که به فوتبال باشگاهی برگردد.

دیشب پس از پایان دیدار رفت بایرن مونیخ و رئال مادرید با نتیجه ۲-۲، نشریه بیلد در خبری فوری اعلام کرد که پاسخ رانگنیک به پیشنهاد بایرن مثبت است و او چهره جدید نیمکت باشگاه مونیخی خواهد بود.

مذاکرات دو طرف برای مشخص کردن جزئیات در روزهای آینده ادامه پیدا می‌کند اما بر اساس اعلام رسانه‌های آلمانی، قرارداد رانگنیک سه ساله خواهد بود و او در تصمیمات نقل و انتقالاتی تاثیر‌ مستقیم دارد.

با این حال با اینکه حضور رانگنیک در بایرن تقریباً قطعی است اما مکس ایبرل اعلام کرد که به دلیل حفظ تمرکز تیم برای بازی برگشت برابر رئال مادرید، باشگاه پیش از این دیدار مربی جدید را معرفی نخواهد کرد.

ایبرل گفت:«قبل از بازی برگشت برابر رئال در مورد مربی جدید صحبت نخواهیم کرد. قرار نیست او را معرفی کنیم. فعلا مهم‌ترین چیز بازی برگشت با رئال است و هر چیزی که مربوط به فصل آینده است پس از بازی برگشت مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • پیش‌بینی دقیق و باورنکردنی دنیل استوریج از اتفاقات جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید + عکس
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!