Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ابوالحسنی عصر یکشنبه در نشست خبری با رسانه ها، شناساندن قدمت زیلوی میبد به عنوان یکی از کهن ترین صنایع دستی استان را مورد تاکید قرار داد و از همه بخشها درخواست کرد با محوریت شعار 'همه با هم میبد را جهانی کنیم ' برای تحقق ثبت جهانی زیلوی میبد همکاری کنند.
وی ادامه داد : حرکتهای خوبی در راستای ثبت جهانی زیلوی میبد در این شهرستان صورت گرفته و کارگروه هایی در این زمینه تشکیل شده که مصوبات قابل توجهی برای تحقق این موضوع مهم را به اجرا گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالحسنی برگزاری نمایشگاه عکسی در محل کاروانسرای شاه عباسی میبد، تهیه شناسنامه مصور از زیلوبافان خانگی و تدوین آمار آنان، هماهنگی برای پاکسازی مسیرهای بازدید ارزیابان، تعمیرات اضطراری کارگاه ها، زیباسازی فضای شهر، تهیه کتابچه و کاتالوگ، تبلیغات شهری و طراحی و ساخت المان زیلو را از اقدامات انجام شده برای ثبت جهانی این صنایع دستی شهرستان میبد برشمرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با تاکید بر جمع آوری مستندات، تجهیزات و ادوات قدیمی زیلوبافی از شهروندان میبدی خواست ادوات قدیمی زیلوبافی را برای ارائه در نمایشگاهی که به همین منظور برگزار می شود، در اختیار برگزارکنندگان قرار دهند.
در این نشست همچنین به منظور گرامیداشت زیلوبافان درگذشته شهرستان میبد، برپایی نمایشگاهی از تصاویر آنان مورد تاکید قرار گرفت.
مرکز شهرستان 100هزار نفری میبد در 50کیلومتری شمال غرب شهر یزد و در مجاورت جاده تهران به یزد قرار دارد.
6014/ ام
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تبلیغات صنایع دستی معاون سیاسی امنیتی یزد یونسکو راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی