Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:56:39 GMT

ایکاردی به دنبال جبران آن شب تلخ! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۴۱۷۸

مائورو ایکاردی در آخرین دربی شهر میلان فرصت های عجیبی را برابر دروازه دوناروما از دست داد.


به گزارش "ورزش سه"، از همان بدو انتقال به اینترمیلان، ایکاردی هر چقدر خوب راه دروازه یوونتوس و جیجی بوفون را می دانست در باز کردن دروازه میلان ناکام بود و در نهایت در دیدار برگشت 2 فصل قبل 2 تیم در سری آ، مائوریتو برای اولین بار دروازه روسونری را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در دربی بعدی این بار ایکاردی ناجی اینتر شد و در دیداری به یادماندنی موفق شد 3 بار دروازه دوناروما و میلان را باز کند. در دربی کوپا ایتالیا، روسونری با یک گل به پیروزی رسیده و اینتر را حذف کرد و آخرین دلا مدونینا نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

اما در آخرین دربی شهر میلان، مائورو ایکاردی 2 فرصت فوق العاده را یکی ر اوایل نیمه دوم و دیگری در دقیقه 93 برابر دروازه خالی و به شکلی ناباورانه از دست داد و حالا امشب او امیدوار است ناکامی های عجیب آخرین دلامدونینا را جبران کند.

 

اینتر در اواخر هفته در دیداری حساس مهمان بارسلونا خواهد بود و درخشش ایکاردی در این هفته سرنوشت ساز می تواند 2 پیروزی بزرگ را برای نراتزوری به ارمغان آورد.

 

 

 

 

 

 

جان لوئیجی دوناروما اینتر میلان آث میلان مائورو ایکاردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان آث میلان مائورو ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم

اینزاگی در صورت کسب ششمین برد متوالی مقابل میلان به اولین اسکودتوی خود می رسد

طرفداری | سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید این تیم وسواس قطعی کردن اسکودتو در دربی دلامادونینا را ندارد. 

سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از دربی دلامادونینا حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود.

دربی همیشه دربی است، احساس بسیار خوبی داریم. سخت کار کرده ایم زیرا فردا می تواند روز خاصی برای کل خانواده اینتر باشد. ما در پنج دربی گذشته پیروز شدیم و این برای ما شادی زیادی به ارمغان آورده اما این 5 برد فردا هیچ اهمیتی ندارد. آنچه مهم است چگونگی عملکرد ما مقابل تیم دوم جدول که می خواهد مقابل طرفدارانش بازی را برای ما سخت کند، خواهد بود. در مورد کاری که با بازیکنان در حال انجامش هستیم، صحبت کردیم. امسال سفری باشکوه داشته ایم و امیدواریم فردا روز بسیار مهمی برای همه ما باشد اما آن را به عنوان یک وسواس تجربه نمی کنیم. ما از 13 ژوئیه (شروع تمرینات) کاری که باید انجام می دادیم را انجام داده ایم.

من هیچ چیز را در این سفری که در اینتر داشته ام فراموش نمی کنم، به فینال استانبول فکر می کنم، یک لحظه شگفت انگیز اما یک شکست و یا بازی پایانی دو فصل پیش در سن سیرو مقابل سمپدوریا که هواداران با وجود قهرمان نشدن از ما حمایت کردند. اگر فردا قهرمان شویم بهتر است اما همانطور که گفتم این موضوع یک وسواس برای ما نیست.

سه سال پرفشار و سخت را در اینتر داشته ایم، چند قهرمانی به دست آوردیم اما هرگز برای یک ثانیه تسلیم نشدیم، ما همیشه به یک روش کار کرده ایم. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است در کنار کادرم سخت تلاش کنم، من سه سال را با بازیکنانی عالی سپری کرده ام. من به همه آنها از سال اول تاکنون فکر می کنم. بازیکنان جدا شده نیز در رسیدن ما به این نقطه سهم خود را داشتند. پیروزی ها و جام ها در فوتبال اهمیت زیادی دارد اما من از آنچه توانستیم به عنوان یک هم افزایی و مشارکت با باشگاه، تیم و هواداران ایجاد کنیم، خوشحالم. بعد از 22 سال در شهر رم آمدم و 3 سال است در میلان زندگی می کنم و در عرض سه ماه افرادی که با آنها ملاقات کردم از نحوه بازی تیم تعریف کردند. این بهترین تعریف ممکن است.

صحبت های امروز استیون ژانگ؟ من رابطه خوبی با او دارم، فقط می توانم از او به خاطر رفتارش با من حتی در لحظات سخت تر تشکر کنم. او یکی از پرافتخارترین روسای تاریخ اینتر به حساب می آید و به خاطر شور و شوقش سزاوار آن است. تمدید قرارداد؟ اکنون باید به یک هدف که تحقق آن نزدیک است فکر کنیم و پس از آن به آینده. من آرام هستم زیرا افراد بسیار شایسته ای را به عنوان مدیر کنار خود دارم.

پیولی؟ او یک مربی و یک فرد عالی است، ما در لاتزیو با هم کار کردیم. او ماجراجویی خوبی در میلان داشته و از سه شنبه (روز فردای دربی) به بعد برای او بهترین ها را آرزو می کنم.

لحظه ای که به توانایی فتح اسکودتو پی بردید؟ به دلیل نحوه کار ما در دمای 38-40 درجه ژاپن (تور پیش فصل)، پس از پایان پیش فصل امیدواری به وجود آمد. بچه ها همیشه به روش درست کار می کنند، مانند تیمی که می خواهد به بالاترین سطوح برسد. این سفر طولانی بوده و ذکر یک بازی خاص آسان نیست، اما هر تقابل رو در رو با رقبای مستقیم به ویژه یوونتوس اهمیت داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با شکست همشهری‌ها / فیلم
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد