Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی کشتی آزاد قهرمانی جهان برابر حریف آمریکایی شکست خورد و به پنجمی بسنده کرد. آفتاب‌‌نیوز :  در ادامه رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در مجارستان، محمد باقر یخکشی نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی برابر جوزف کولون از آمریکا رفت و در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به برنز بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این چهارمین شکست کشتی‌گیران ایران مقابل آمریکا در این رقابتها بود. پیش از این مصطفی حسین خانی به جردن باروز باخت، حسن یزدانی مغلوب دیوید تیلور شد و علیرضا کریمی برابر جی دن کاکس مغلوب شد.
به گزارش ایسنا،در ادامه این رقابت‌ها حسن یزدانی در وزن ۸۶ و پرویز هادی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم برای رسیدن به مدال برنز تا دقایقی دیگر به روی تشک می‌روند.

کد خبر: ۵۵۲۱۶۴ تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی آزاد قهرمانی جهان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تکواندوی صربستان با طلای ناهید کیانی

بیست و یکمین دوره رقابت‌های آزاد صربستان (۲۰ امتیاز المپیکی/G۲) در شرایطی به پایان رسید که تیم ملی تکواندو ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا و برنز توسط کیانی و نصیری شد.

به گزارش تابناک ورزشی، بیست و یکمین دوره رقابت‌های آزاد صربستان (۲۰ امتیاز المپیکی/G۲) که از روز جمعه ۲۴ فروردین در سالن «رانکو زراویکا» شهر بلگراد آغاز شده بود امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با شناخت برترین های تمامی اوزان رده سنی بزرگسالان به پایان رسید.

تیم ملی تکواندو بانوان در این رویداد ۶ نماینده داشت که رهاورد آن ۲ نشان ارزشمند طلا و برنز توسط ناهید کیانی و سعیده نصیری بود.

سعیده نصیری در وزن ۴۹- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت «سوفرادا کیسکالت» از آلمان را ۲ بر یک شکست داد و در دیدار بعدی مقابل «لنا استاکوویچ» حریف عنوانداری از کرواسی مبارزه کرد و در یک پیکار حساب شده ۲ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نصیری در این مرحله برابر «آدریانا سروزو ایگلسیاس» از کشور اسپانیا رو به رو شد و نهایتا با وجود ارائه نمایشی قابل قبول برابر نایب قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال برنز ۲۰۲۳ جهان با نتیجه ۲ بر یک باخت و به نشان برنز بسنده کرد.

ناهید کیانی دختر المپیکی ایران، در وزن ۵۳- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «چوتیکان» از تایلند را ۲ بر یک شکست داد. وی در ادامه «سارا الهلوانی» از ایتالیا را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نماینده ایران در این مبارزه مقابل «آوداگیج» از بوسنی و هرزگوین با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت و تنها فینالیست ایران در این رویداد شد. کیانی در دیدار نهایی برابر «هرونووا» از جمهوری چک با نمایشی دیدنی دو بر صفر و با نتایج ۱۸ بر صفر و ۲۰ بر صفر بع برتری رسید و نشان طلا را با اقتدار بر گردن آویخت.

اما در سایر اوزان و در وزن ۶۲- کیلوگرم الهام حقیقی ابتدا برابر «کریستینا گاسپا» از ایتالیا پیروز شد سپس «آتناسوا» از بلغارستان را شکست داد. وی در ادامه و برابر «میلانا» نماینده مقدونیه ناکام ماند و در ۲ راند باخت و حذف شد. ساغر مرادی دیگر نماینده ایران در همین وزن با واگذاری نتیجه برابر حریفی از کرواسی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۴۶- کیلوگرم معصومه رنجبر دیدار اول خود مقابل نماینده جمهوری آذربایجان را با پیروزی پشت سر گذاشت اما مقابل نماینده تایلند شکست خورد و حذف شد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم یلدا ولی نژاد پس از پیروزی مقابل «لوکیجا هرباچ» از کرواسی، برابر «الکساندرا پرشیچ» حریف عنواندار صربستانی مبارزه کرد و با وجود ارائه نمایشی قابل قبول با واگذاری نتیجه ۲ بر یک از ادامه رقابت ها بازماند.

هدایت تیم ملی در این رویداد برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی نیز به عنوان مربی وی را همراهی می کند

دیگر خبرها

  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • پایان تکواندوی صربستان با طلای ناهید کیانی
  • نظر قهرمان جهان درباره تقابل یزدانی و قاسمپور پیش از المپیک +فیلم
  • در سایه رقابت حسن یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!
  • پایان رقابت‌های تکواندو صربستان با طلای کیانی و برنز نصیری
  • در سایه رقابت یزدانی-قاسم‌پور؛ وفایی‌پور را به خانه نفرستید!
  • ناهید کیانی به نشان طلا دست یافت/ نصیری برنز گرفت
  • باز هم ناهید، باز هم طلا برای دختر المپیکی