Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:51:17 GMT

جردن باروز در بوداپست دست خالی نماند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۴۵۱۸

جردن باروز در بوداپست دست خالی نماند

جردن باروز در یک مبارزه سخت مقابل چامیروز در ثانیه های پایانی به برتری رسید تا با مدال برنز مجارستان را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، جردن باروز که یکی از بزرگان کشتی آمریکا و وزن 74 کیلوگرم جهان به حساب می آید، در مسابقات جهانی 2018 هم مثل همیشه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود. او در دور دوم این رقابت ها که دیروز برگزار شد، برابر مصطفی حسین خانی به صورت میلیمتری و باتجربه بالا به برتری دست یافت؛ اما به حریف روسی خود باخت تا هم خودش دستش از طلا کوتاه بماند و هم باعث حذف حسین خانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باروز در کشتی رده بندی وزن 74 کیلوگرم برابر چامیزوی ایتالیایی قرار گرفت که شاید خیلی ها تصور می کردند این نبرد در فینال این رقابت ها برگزار شود. این 2 کشتی گیر سیه چرده و آماده که بارها مقابل هم قرار گرفته اند و حتی چند بار به صورت نمایشی در آمریکا با یکدیگر مسابقه دادند، یک کشتی جذاب و نزدیک را برگزار کردند.


در وقت اول خیلی کشتی افت و خیز نداشت و فقط جردن باروز به واسطه اخطاری که داور به چامیزو داد، یک امتیاز گرفت. کشتی گیر نامدار ایتالیایی برای جبران به وقت دوم پای گذاشت و در یک افت و خیز که بازبینی داوران را هم در پی داشت، 2 امتیاز به هر کدام از کشتی گیران رسید.


جردن باروز که همچنان 3 بر 2 از حریفش پیش بود، این بار روی حمله چامیزو پایش از تشک بیرون رفت. اعتراض مربیان آمریکایی هم به ضرر باروز تمام شد و یک امتیاز دیگر به حریف داد.


در نهایت در فاصله چند ثانیه مانده به پایان مبارزه باروز روی حمله انفجاری خود یک امتیاز با بیرون انداختن حریفش از تشک گرفت تا برنده تغییر کند.


کشتی جذاب باروز و چامیروز با نتیجه 4 بر 4 به پایان رسید؛ اما این کشتی گیر پرافتخار آمریکایی بود که به خاطر گرفتن امتیاز آخر برنده و صاحب مدال برنز شد.


این مدال برنز شاید کمترین انتظار آمریکایی ها از باروز بود که 5 طلای جهان و المپیک در کارنامه دارد.

کشتی آزاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای فینال تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان امروز با حضور دو نماینده از کشورمان پیگیری شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ از ازبکستان و الیاس ماگمادوف‌ از روسیه را شکست داده بود در دیدار فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و با قبول شکست به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که پیش از این در برابر روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسیده بود در دیدار پایانی مقابل رمضان‌ دادایف‌ از روسیه شکست خورد و به مدال نقره رضایت داد.

پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

با این حساب تیم ۱۱ نفره ایران در این رقابتها با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت بودند.

فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی تیم ملی بودند.

کد خبر 6085676

دیگر خبرها

  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • حسرت المپیک پاریس بر دل جردن باروز ماند/ پایان تلخ افسانه
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک پاریس را از دست داد
  • «جردن باروز» افسانه‌ای المپیک پاریس را از دست داد
  • «جردن باروز» المپیک پاریس را از دست داد
  • پایان غم‌انگیز افسانه؛ جردن باروز به المپیک پاریس نرسید
  • کشتی‌گیر بزرگ آمریکا المپیک را ازدست داد