Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@23:16:53 GMT

بعد از صرف غذا می توانید این بشقاب‌ را هم بخورید+ تصویر

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۴۵۸۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یک شرکت خلاق نوعی بشقاب را به بازار عرضه کرده که می‌توان از آن تغذیه کرد.

حجم ویدیو: 6.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:53

یک شرکت خلاق نوعی بشقاب را به بازار Store عرضه کرده که می‌توان از آن تغذیه کرد. در ساخت این بشقاب از سبوس گندم بهره گرفته شده است که قابل خوردن است. علاوه بر آن، این بشقاب ۱۰۰ درصد سازگار با محیط زیست بوده و در طی ۳۰ روز در طبیعت تجزیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بشقاب‌های کاغذی ۵ سال و بشقاب‌های پلاستیکی ۵۰۰ سال به طول می‌انجامد تا در طبیعت تجزیه شوند. هزینه ۱۰ بشقاب ۵ دلار تخمین زده شده است. جالب است بدانید که شرکتی دیگر لیوان‌های قابل خوردن با طعم‌های مختلف تولید کرده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر خاص بدجوری وسط خیابان کتک خورد / عاملان حمله پشیمان نیستند + تصاویر عکس رامین رضائیان در تیم فوتبال بانوان انزلی مونا بخاطر پوشیدن شلوار محکوم شد! / این دختر شوکه است! بریدن سر 12 مرد توسط مردان مخوف! این 2 پلیس ارشد اصفهان چرا لباس بلوچ پوشیده بودند؟! 2 فیلم از لحظه سرقت طلا و جواهرات کودکان تهرانی + جزییات این مرد غیرسپاهی شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشت / او کیست؟! گاف عجیب مسیح علی‌نژاد / او عذرخواهی کرد این فراری مخوف را می شناسید ؟! / مخفیگاهش کجاست؟! +عکس بدون پوشش پسرتهرانی با دیدن فیلم خشن در سینما مردی را به سبک آن سلاخی کرد! + عکس مرد تهرانی در پرشیای آتشین زنده زنده سوخت! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم تجاوز به دختر 12 ساله داخل یک خودرو در کوچه خلوت +عکس دختر 14 ساله آبادانی در راه پله خانه شان با روسری خود را دار زد این دختر یک شبه دید بی آبرو شده است! / دست پنهان کیست؟! روند 14 ساله آتش سوزی مرگبار مسجد ارگ / هنوز نتیجه مشخص نیست! وحشت دختران دانش آموز از 5 مرد شوم / در سمیرم رخ داد فرمول لاغری 7 روزه+دستورالعمل

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازار Store تغذیه دلار خوردن فیلم اینستاگرام ایران عکس فیلم دختر قتل مرد جوان زندگی اربعین ماموران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقل، سوغات معروف شهر ارومیه

اگر به ارومیه سفر کرده‌باشید، قطعا مزه نقل‌های بی‌نظیر این شهر را چشیده‌اید. مزه نقل این شهر به‌قدری خوشمزه و متفاوت است که نمی‌توان آن را با هیچ کجای دیگر مقایسه کرد. از دیرباز تاکنون نقل در کنار سایر شیرینی‌جات مانند حلوای ارومیه و همچنین عرقیات ارومیه به‌عنوان سوغاتی مهم این شهر شناخته شده‌است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت نقلستان، در این مطلب، قصد داریم راجع به مهم‌ترین سوغات ارومیه، یعنی نقل، بیشتر صحبت کنیم و انواع آن را نام ببریم.

نقل ارومیه در انواع مختلف

اگر به‌دنبال خرید سوغات در شهر ارومیه هستید، نقل می‌تواند بهترین گزینه برای این کار باشد. مجموعه نقلستان یکی از بهترین فروشندگان انواع نقل، عرقیات و حلوای ارومیه است. برای خرید نقل از این مجموعه می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید. در مجموعه نقلستان، نقل‌های مختلفی با طعم‌های متفاوت عرضه می‌شود. در ادامه، راجع‌به نقل‌های مختلف این مجموعه و طعم متفاوت هر کدام صحبت خواهیم کرد.

نقل گردویی زعفرانی

این نقل ارومیه یکی از خوشمزه‌ترین و متفاوت‌ترین طعم‌ها را در بین سایرین دارد. در ترکیب این نقل، از زعفران اعلا، شکر، آب و گردو تازه استفاده شده‌است. این سوغات ارومیه می‌تواند یک انتخاب متفاوت و خوشمزه باشد که تابه‌حال مانند آن را نچشیده‌اید. به‌دلیل این‌که در نقل گردویی زعفرانی از زعفران استفاده شده، این نقل خواص آرامش‌بخشی هم دارد. بدون‌شک یکی از بهترین جایگزین‌ها برای قند، نقل گردویی زعفرانی است.

برای خرید نقل ارومیه به صورت آنلاین، از فروشگاه اینترنتی نقلستان سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت نقلستان ثبت کنید!

نقل گردویی گل‌محمدی

اگر عاشق طعم گلاب هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم نقل گردویی گل‌محمدی را امتحان کنید. این نقل به‌عنوان دومین نقل پرطرفدار شهر ارومیه شناخته می‌شود. ازآنجایی‌که از گل‌محمدی در ترکیب آن استفاده شده است، می‌توان گفت این نقل مزه سنتی و بی‌نظیری دارد. در کنار عرقیات ارومیه، می‌توان نقل گردویی گل‌محمدی را بهترین سوغات ارومیه دانست. کاهش فشار و چربی خون، بهبود عملکرد قلب، کاهش استرس، رفع عفونت‌های مختلف در بدن و ... را می‌توان ازجمله خواص این نقل دانست.

نقل ابریشمی بیدمشکی

یکی از بهترین گزینه‌هایی است که باید حداقل یک بار طعم آن را امتحان کنید تا متوجه ترکیب بی‌نظیر آن شوید. این نقل یکی از سنتی‌ترین نقل‌های شهر ارومیه است؛ به‌همین‌دلیل، بسیاری از افراد قدیمی در ارومیه، صرفا نوع ابریشمی نقل را می‌شناسند. در نقل ابریشمی بیدمشکی، از عرق بیدمشک استفاده شده‌است. ازآنجایی‌که بیدمشک روی طعم و بافت نقل اثر مثبت دارد، به این نقل لقب ابریشمی را داده‌اند. با خوردن این سوغات ارومیه می‌توانید از خواص بیدمشک هم بهره‌مند شوید. پاکسازی کبد، رفع عفونت بدن، ملین، تقویت عملکرد قلب و ...، ازجمله خواص بی‌نظیر بیدمشک است که در نقل ابریشمی هم وجود دارد.

نقل گردویی وانیلی

این نقل یک ترکیب متفاوت و عطری بی‌نظیر دارد. طعم وانیل یکی از محبوب‌ترین طعم‌ها است که در این نقل می‌توانید آن را حس کنید. در کنار وانیل، از گردو هم در ترکیب نقل استفاده شده تا ترکیب متفاوتی بسازد. طبع نقل گردویی وانیل گرم است. این نقل را می‌توان در کنار چای یا دمنوش‌های مختلف استفاده کرد. با جایگزین‌کردن نقل گردویی وانیلی به‌جای قند، می‌توانید از خواص بی‌شمار آن بهره‌مند شوید. این سوغات ارومیه باعث کاهش کلسترول، بهبود و تقویت عملکرد قلب، دفع عفونت‌های بدن و ... می‌شود. اگر قصد دارید نقلی باب سلیقه کودکان بخرید، نقل گردویی وانیلی انتخاب مناسبی است؛ زیرا نسبت به طعم زعفرانی و گل‌محمدی، وانیل طرفدار بیشتری در بین کودکان دارد. اگر دچار سرفه‌های سخت شده‌اید، ترکیب نقل گردویی وانیلی و دم‌نوش دارچین می‌تواند برای کاهش عوارض این بیماری مناسب باشد؛ زیرا وانیل خاصیت ضدالتهابی دارد.

نقل میکس گردویی

یکی دیگر از نقل‌های پرطرفدار وب‌سایت نقلستان، نقل میکس گردویی است. این نقل دارای در دو نوع نقل میکس گردویی زعفرانی و وانیلی و همچنین نقل میکس گل‌محمدی و زعفرانی است. اقتصادی‌ترین سوغات ارومیه، نقل‌های میکس هستند. با صرف یک هزینه معقول می‌توانید دو نوع نقل را خریداری کنید. به بیان ساده‌تر شما می‌توانید تنها با پرداخت هزینه یک بسته یک کیلویی نقل، دو نوع نقل مختلف را خریداری کنید.

نقل پسته‌ای

اگر به‌دنبال یک طعم متفاوت و البته مقوی در میان انواع نقل هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم نقل پسته‌ای را خریداری کنید. این نقل یکی از متفاوت‌ترین طعم‌ها را در میان سایرین دارد. همان‌طورکه از نام این نقل مشخص است، از مغز پسته در ترکیب آن استفاده شده‌است. طعم نقل پسته‌ای به کیفیت مغز پسته مورداستفاده بستگی دارد. اگر مغز پسته کهنه باشد، زیردندان بو و طعم نامطبوعی را احساس خواهید کرد. برای خرید این سوغات ارومیه، می‌توانید به وب‌سایت نقلستان مراجعه کنید. نقل پسته‌ای موجود در این فروشگاه از مغز پسته درجه‌یک تهیه شده‌است.

کلام آخر

نقل یکی از مهم‌ترین سوغات ارومیه است. طعم نقل‌های ارومیه با هیچ‌کدام از شهرهای دیگر ایران قابل مقایسه نیست؛ البته طعم خوب نقل، ارتباط مستقیمی با کیفیت آن دارد. اگر به‌دنبال خرید بهترین نقل هستید می‌توانید به وب‌سایت نقلستان مراجعه کنید. در این وب‌سایت، انواع نقل با طعم‌های متفاوت برای مشتریان عرضه شده‌است. در این مطلب، طعم‌های مختلف نقل که در نقلستان قابل خرید هستند را نام بردیم. برای مشاهده قیمت و سایر ویژگی‌های نقل‌ها، می‌توانید به وب‌سایت نقلستان به آدرس https://noghlestan.ir/ مراجعه کنید. مجموعه نقلستان قادر است انواع نقل، شیرینی‌های اصیل ارومیه و عرقیجات اصل را به سراسر ایران برای مشتریان ارسال کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • رزرو هتل در آمستردام
  • نقل، سوغات معروف شهر ارومیه
  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید