Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، از همان بدو انتقال به اینترمیلان، ایکاردی هر چقدر خوب راه دروازه یوونتوس و جیجی بوفون را می دانست در باز کردن دروازه میلان ناکام بود و در نهایت در دیدار برگشت 2 فصل قبل 2 تیم در سری آ، مائوریتو برای اولین بار دروازه روسونری را باز کرد.

اما در دربی بعدی این بار ایکاردی ناجی اینتر شد و در دیداری به یادماندنی موفق شد 3 بار دروازه دوناروما و میلان را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دربی کوپا ایتالیا، روسونری با یک گل به پیروزی رسیده و اینتر را حذف کرد و آخرین دلا مدونینا نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

اما در آخرین دربی شهر میلان، مائورو ایکاردی 2 فرصت فوق العاده را یکی ر اوایل نیمه دوم و دیگری در دقیقه 93 برابر دروازه خالی و به شکلی ناباورانه از دست داد و حالا امشب او امیدوار است ناکامی های عجیب آخرین دلامدونینا را جبران کند.

اینتر در اواخر هفته در دیداری حساس مهمان بارسلونا خواهد بود و درخشش ایکاردی در این هفته سرنوشت ساز می تواند 2 پیروزی بزرگ را برای نراتزوری به ارمغان آورد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایتالیا بارسلونا تساوی بدون گل دلامدونینا ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهایی که پرسپولیس حسرت بزرگی در جدال رفت برای آن داشت، مربوط به تقابل با طلایی‌پوشان در دیدار رفت بود.

دیداری که پرسپولیس نتوانست از 10 نفره شدن نفت آبادان در ثانیه پایانی نیمه اول بهره ببرد و در نهایت به تساوی دو – دو مقابل این تیم رضایت داد.

این بازی که جنجال داوری زیادی هم داشت، در نهایت با گلی که در لحظات پایانی پرسپولیس دریافت کرد با تساوی به پایان رسید. دانیال اسماعیلی فر مدافع راست موفق این روزهای پرسپولیس هر چه تلاش کرد موفق نشد مانع از ثبت گل تساوی حریف شود و توپ در برخورد به او وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد. اتفاقی که گلر سرخ‌ها در این فصل در چند مرحله تجربه کرده و دروازه‌اش با ضربه مدافعان خودی باز شده است.

دانیال اسماعیلی‌فر که این روزها به بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب پرسپولیس تبدیل شده و گلسازترین بازیکن این تیم نیز محسوب می‌شود، اکنون با انگیزه‌ای متفاوت مقابل حریف قرار خواهد گرفت و به دنبال جبران گل بخودی بازی رفت است.

خط هجومی سرخ‌ها این روزها یکی از آماده‌ترین خطوط لیگ محسوب می‌شود و باید دید مقابل یکی از بدترین خطوط دفاعی فصل قادر خواهد بود شرایط را به سود خود کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی رم و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • مغانلو متخصص گلزنی در دربی اصفهان (ویدیو)
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • رویای نتانیاهو برای پیروزی با وجود ۷ ماه ناکامی در غزه
  • امشب در لیگ قهرمانان یک فینالیست اسپانیایی داریم!
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها