Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ورود هرچه بیشتر خیران سلامت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این بخش را خواستار شد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرخه، احمد همتی عصر امروز در بازدید رئیس و برخی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از دانشکده پیراپزشکی سرخه اظهار داشت: امروز تعداد زیادی پروژه نیمه تمام در بخش بهداشت و درمان استان سمنان وجود دارد که نیازمند کمک خیران سلامت برای تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات موجود در دانشکده پیراپزشکی سرخه و اعتبار لازم برای تکمیل این دانشکده مهم بخش سلامت در استان سمنان افزود: ادامه حیات دانشگده پیراپزشکی سرخه مستلزم نقش‌آفرینی خیران است.

سمنان بهترن دانشگاه کشور از نظر اجرای آمایش رشته‌های علوم‌پزشکی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان سمنان نیز در این بازدید با اشاره به اینکه دانشکده پیراپزشکی سرخه برای ارائه خدمات مطلوب و استاندارد به دانشجویان نیازهای زیرساختی مهمی دارد که باید تأمین شود افزود: انتقال آب به دانشگاه پیراپزشکی یکی از مهم‌ترین نیازهایی است که این دانشگاه دارد و بر این اساس خط انتقال آب از آب‌شیرین‌کن شهرستان سرخه به این دانشگاه در دستور کار دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان سمنان است.

نوید دانایی با اشاره به نبود فضاهای ورزشی و رفاهی در دانشکده پیراپزشکی سرخه، از برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان سمنان در راستای مطالعه و احداث سالن ورزشی چند منظوره برای این دانشکده خبر داد.

وی با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت استان سمنان، از خیران بخش بهداشت و درمان این استان خواست تا برای تسریع در تکمیل این پروژه‌‌ها کمک کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان سمنان با تأکید بر اینکه این دانشگاه در اجرای آمایش رشته‌های علوم‌پزشکی، از بهترین دانشگاه‌های کشور بوده است تصریح کرد: ادغام دانشکده‌های هم‌نام و با رشته‌های همسان در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از چهار سال گذشته آغاز و انجام شده است.

دانایی با اشاره به اینکه توسعه و ایجاد رشته‌ها و دانشکده‌های مرتبط با بهداشت و درمان در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان بر اساس نیازهای استان و کشور انجام شده است خاطرنشان کرد: این مهم علاوه بر امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر به دانشجویان، سبب حفظ منابع موجود نیز می‌شود.

خطر تصادف دانشجویان دانشکده پیراپزشکی سرخه را تهدید می‌کند

رئیس دانشکده پیراپزشکی سرخه نیز در این بازدید با اشاره به اینکه این دانشکده نیازهای متعددی برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان خود دارد عنوان کرد: با توجه به اینکه محسیر منتهی به دانشکده پیراپزشکی سرخه در مسیر محور سرخه ـ فیروزکوه بوده و محل عبور کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین است؛ خطرات گسترده‌ای دانشجویان این دانشگاه را تهدید می‌کند و این دانشجویان در معرض تهدید تصادف قرار دارند.

حمیدرضا ثامنی فضای سبز و محوطه‌سازی را از جمله مشکلات بزرگ دانشکده پیراپزشکی برشمرد و عنوان کرد: باید برای فضاسازی و ایجاد فضای سبز مناسب در دانشکده پیراپزشکی که از ضروریات این دانشکده است؛ چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به فقدان امکانات و فضاهای ورزشی در دانشکده پیراپزشکی سرخه عنوان کرد: ایاب و ذهاب دانشجویان دانشکده پیراپزشکی سرخه به شهرهای سرخه و سمنان برای استفاده از امکانات ورزشی، علاوه بر تحمیل هزینه‌های سنگین به این دانشکده، مخاطرات زیادی را برای دانشجویان به همراه دارد.

رئیس دانشکده پیراپزشکی سرخه با اشاره به اینکه این دانشکده هم‌اکنون 380 دانشجو داشته و نخستین ورودی آن در سال 99 از این دانشکده فارغ‌التحصیل می‌شوند تأکید کرد: با توجه به اینکه جمعیت دانشجویی دانشکده پیراپزشکی سرخه در مهر ماه سال 99 به بیش از 600 نفر می‌‌رسد؛ فضای سلف‌سرویس آن کافی نیست.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدایی یک خیر نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: ارزش این آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: اکنون ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پروژه‌های بهداشت و درمان عقب ماندگی‌های قزوین را بهبود می‌بخشد
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی با ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تکمیل شد
  • برخی شهرک‌های زنجان کمبود مدرسه دارند
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان
  • راه‌اندازی۶ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • دانشکده‌های مهارت برای تأمین نیاز صنایع دانشجو تربیت کنند
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و سرخه
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک